דלג לתוכן
ניב כלוא
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 31/12/2009 תאריך עדכון: 24/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 22. הניב הימני בפי דחוף אחורנית בין שתי שיניים אחרות, ולכן נראה רווח בן השיניים. אני מעוניינת לטפל בכך, אך איני יודעת לאן לפנות. איזה סוג טיפול זה מצריך ומה תהיה העלות המשוערת? האם יש טיפולי שיניים מסובסדים דרך קופת חולים?

תשובה:
אני מציע כי תפני תחילה לרופא שיניים מומחה ביישור שיניים, אורתודנט. האורתודנט יבצע את הבדיקות הדרושות, ויקבע את תוכנית הטיפול. הוא יוכל לומר לך אם לעקור את הניב או לבצע תהליך הבקעה. אין באפשרותי להגיד לך מראש מה יהיה הטיפול, שכן מעורבים בכך הרבה משתנים, וכתוצאה מכך לא אוכל להעריך את העלות. טיפולי השיניים דרך קופות החולים אינם מסובסדים. קופות החולים מציעות טיפולי שיניים כמו כל מרפאה פרטית, ולכן אפשר לקבל כמה חוות דעת, ולהחליט לאחר מכן. ד"ר מיכאל אבא - רופא שיניים

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' אמנון זיסמן
פרופ' אמנון זיסמן אורולוגיה
אורולוג מנתח, מנהל המחלקה האורולוגית במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא)
ד"ר אנה וסילביצקי
ד"ר אנה וסילביצקי רפואה אסתטית
4.9
( 65 חוות דעת )
"דר. אנה וסילבצקי מקצועית ביותר, עדינה וקשובה לצרכי המטופל. יודעת בדיוק מה היא עושה ולא דוחפת טיפולים שלא צריך. נותנת שירות מקצועי במלוא הסובלנות. לא מחליפה אותה בשום רופא."
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו