רופאים בתחום
חדרי המלח חדרי המלח
מרכז לטיפול בבעיות נשימה קרא עוד
ד"ר גילת לבני ד"ר גילת לבני
מומחית בילדים ובמחלות זיהומיות בילדים קרא עוד
הכי נצפים
מתאפקים לשירותים? 8 טעויות שעושים בעבודה - ועולות בבריאות

מתאפקים לשירותים? 8 טעויות שעושים בעבודה - ועולות בבריאות

להמשך קריאה >>
"רוצה בן? תאכלי אבוקדו": כל האמת על קביעת מין הילוד

"רוצה בן? תאכלי אבוקדו": כל האמת על קביעת מין הילוד

להמשך קריאה >>
מה אוכלת חלי ממן בבוקר? תפריטי התזונאיות המובילות בישראל

מה אוכלת חלי ממן בבוקר? תפריטי התזונאיות המובילות בישראל

להמשך קריאה >>

שאלה בנושא הפסקה מיידית של ציפרלקס מתאריך 23/05/2012 בפורום דיכאון באינפומד - פורטל הרופאה של ישראל.
מידע נוסף לגבי הפסקה מיידית של ציפרלקס בפורום הניהול:

  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
  • הפסקה מיידית של ציפרלקס
  • שרי
  • 23/05/2012 22:11
  • אני לוקחת 10 מ״ג כל יום. מזה שבוע וחצי לערך נגמרה לי החפיסה ולא קניתי חדשה, לאחרונה אני חשה חוסר שינה,יקיצות פתאומיות באמצע הלילה וחלומות שמרגישים כאילו אני ערה, קמה מאד עייפה, סחרחורות ולחץ בראש ובעיניים. אני לאחר טיפולים כימותרפיים והקרנות בעקבות סרטן שד, אציין כי לפני כשבוע עשיתי pet ct והוא יצא תקין, כך שחששות לגבי חזרת המחלה לא קיימות. האם ייתכן כי הפסקת התרופה במיידית גרמה לכך?

  • הדפס
  • תשובה
  • דר' אירנה ספקטור סרבנוגור
  • 27/05/2012 20:20
  • שלום רב, התופעות יכולות להופיע בעקבות הפסקת התרופה, אך בדרך כלל זה נדיר ולא אמור להימשך הרבה זמן (עד שבוע).

  • הדפס

יש לך שאלה?

בריאות זה אינפומד – אתר רפואה המקיף בישראל
infomed.co.il (הדפסה)