דלג לתוכן

מדרסים לנעליים אלגנטיות

פורום מדרסים

 מכון אורתופדי ברזילי להב

מכון אורתופדי ברזילי להב

 מכון אורתופדי ברזילי להב הוקם ע״י אשר ברזילי משנת 1962 זה מה שאנחנו עושים וכיום הוא כבר שלושה דורות של נסיון מקצועי שמועברים מדור לדור.  במכון ניתן להשיג: מדרסים בהתאמה אישית. מדרסים לספורטאים, מדרסים לחולי סכרת, מחוכים לטיפול בעקמת בעיקר לנערות ונערים, חגורות גב, מכשירים אורתופדים, חבישות לחץ לניקוז לימפטי וגרביים אלסטיות לבעיות ורידים גם בהזמנה מיוחדת. בין היתר תוכלו לקבל מענה מלא לבעיות אורתופדיות שיש לכם. קישור למוצרי פארומדיקל שמתמחה בחבישות מכל הסוגים וניתן להשיג במכון עובדים עם כל קופות החולים לכל מי שצריך חבישה לימפתית באישור רופא ניתן לקבל החזר של עד 70% מהסכום ששולם מדרסים במחירים מיוחדים לחברי הקופות או שהקופה תחזיר לכם תשלום מגיעים עד הבית מאשדוד ועד חדרה. 03-6121070
רופאים בתחום
 המרכז הישראלי לטיפול במיגרנה
המרכז הישראלי לטיפול במיגרנה אחר
 jmedical רשת מרכזים רפואיים פרטיים
jmedical רשת מרכזים רפואיים פרטיים אחר
 מרפאת מדיקל J
מרפאת מדיקל J אחר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםמדרסים

בפורום מדרסים ניתן להתייעץ עם אורתוטיסט שמואל להב, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום מדרסים

פורוםקנאביס רפואי

בפורום קנאביס רפואי ניתן להתייעץ עם מומחי בזלת פארמה, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום קנאביס רפואי

פורוםטיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ופגיעות ראש בנוירופידבק

בפורום טיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ופגיעות ראש בנוירופידבק ניתן להתייעץ עם ד"ר דורון תודר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ...

פורוםטיפול בדיכאון וחרדה בנוירופידבק

בפורום טיפול בדיכאון וחרדה בנוירופידבק ניתן להתייעץ עם ד"ר דורון תודר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טיפול בדיכאון וחרדה ...

פורוםטיפול במיגרנות, הפרעות שינה וטינטון בנוירופידבק

בפורום טיפול במיגרנות, הפרעות שינה וטינטון בנוירופידבק ניתן להתייעץ עם ד"ר דורון תודר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טיפול במיגרנות, הפרעות שינה ...

פורוםטיפול באוטיזם, אספרגר ו-PDD בנוירופידבק

בפורום טיפול באוטיזם, אספרגר ו-PDD בנוירופידבק ניתן להתייעץ עם ד"ר דורון תודר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טיפול באוטיזם, אספרגר ו-PDD ...
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו