דלג לתוכן

גודל ערמונית

פורום סרטן הערמונית

מרפאת אורולוגים אורומדיק UroMedic

מרפאת אורולוגים אורומדיק UroMedic

מרפאת Uromedic מובילה את הרפואה האורולוגית הפרטית בישראל בתחומי האורולוגיה השונים.  המרפאה מאגדת אורולוגים מומחים ובעלת שיטות הטיפול המתקדמות והמובילות בעולם. בנוסף, המרפאה מלווה את המטופל לכל אורך הדרך, הן על ידי הצוות הרפואי והן על ידי הצוות האדמיניסטרטיבי. המרפאה שמה דגש לתת למטופליה את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שניתן לקבל, יחד עם תפיסת שירות מצוינת. מרפאת אורומדיק הוקמה בשנת 2009 על-ידי פרופ' בניאל, מבכירי האורולוגים בארץ.  ההתקדמות הרפואית והטכנולוגית בתחום האורולוגיה, הובילה להתמקצעות ספציפית של הרופאים העוסקים בתחום האורולוגיה ולהתפתחות של תת-מקצועות ותחומי עיסוק שונים. טיפול על-ידי אורולוג העוסק באופן ייחודי בתחום מסוים, מאפשר למטופל לקבל את הטיפול הטוב ביותר ובמיומנות הגבוהה ביותר. סרטונים: כיצד ניתן לטפל בסרטן הערמונית? איך ניתן לאבחן ולטפל בסרטן כיס השתן? סרטן מקומי בערמונית: האם מומלץ לבצע ניתוח או קרינה? מהם הפתרונות לטיפול בערמונית אשר חוסמת את מוצא כיס השתן? מהם הטיפולים לדליפת שתן בנשים?
רופאים בתחום
ד"ר עודד קסלר
ד"ר עודד קסלר אורולוגיה
רופא מוהל ואורולוג ילדים ונוער בכיר.
פרופ' אמנון זיסמן
פרופ' אמנון זיסמן אורולוגיה
אורולוג מנתח, מנהל המחלקה האורולוגית במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא)
פרופ' גיל רביב
פרופ' גיל רביב אורולוגיה
מנהל היחידה לפיריון הגבר/אנדרולוגיה,רופא בכיר במחלקה האורולוגית ורופא בכיר במרכז לבריאות מינית בשיבא
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםאורולוגיה

בפורום אורולוגיה ניתן להתייעץ עם ד"ר שמואל רויזמן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אורולוגיה

פורוםבעיות בזיקפה, אימפוטנציה

בפורום בעיות בזיקפה, אימפוטנציה ניתן להתייעץ עם ד"ר נחום זילבר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום בעיות בזיקפה, אימפוטנציה

פורוםסרטן הערמונית

בפורום סרטן הערמונית ניתן להתייעץ עם מומחי מרפאת אורולוגים אורומדיק, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום סרטן הערמונית

פורוםמחלות מין

בפורום מחלות מין ניתן להתייעץ עם ד"ר רונן הולנד, לשאול שאלות בתחום, בטיפול בקונדילומה, ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום מחלות מין
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו