דלג לתוכן

ילדה בת שנה ותשע עם חום וליחה

פורום הומאופתיה לילדים

 סנדרה מישאל

סנדרה מישאל

הומאופתית קלאסית ומאמנת אישית רפואית. מתמחה בהפרעות הורמונליות וגיל המעבר, פוריות וכניסה להריון ,הפרעות אכילה, בעיות רגשיות וחרדות, דלקות בדרכי השתן, וגניסמוס, וסטיבוליטיס, אנדומטריוזיס. בנוסף, מאמנת רפואית במצבי משבר, מלווה מטופלות סרטן שד במהלך הטיפולים ולאחריהם. לווי בהתאוששות ממחלה קשה, על ידי שינוי תזונתי, פעילות פיזית וניהול סטרס. תואר שני במדעי הרפואה. חברה באגודה להומאופתיה קלאסית ובאיק"א. משלבת הומאופתיה קלאסית עם כלים מעולם האימון האישי הרפואי. לעמוד של סנדרה מישאל בקליניקה לחצו כאן מנהלת הפורום הומאופתיה לילדים בפורטל

נושאים מרכזיים

רופאים מומלצים
ד"ר יוסי הר-טוב
ד"ר יוסי הר-טוב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 23 חוות דעת )
"מקצועי ונעים"
ד"ר אסתר גנלין - כהן
ד"ר אסתר גנלין - כהן נוירולוגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"וואווו! יצאנו מהביקור המומות ולא הפסקנו לדבר עליה. רופאה שהיא לפני הכל אדם ערכי ומרגש. רופאה שרואה מעבר לבעיה הרפואית. מקצועית. אכפתית. הקדישה לנו מזמנה בלי להסתכל על השעון. קשובה. אכפתית. מומלצת בחום. הלוואי וכל הרופאים ינהגו דומה. מודל לחיקוי!"
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5.0
( 15 חוות דעת )
"אחרי הרבה ביקורות טובות שקיבלתי מחברות שלי על ד"ר דימול הגעתי אליה עם הבת שלי, והבנתי במה מדובר ... מקצועית, יסודית, לא מפספסת אף בדיקה, מסבירה כל פרט בתהליך וזמינה לכל שאלה.. הבת שלי ממש הרגישה בנוח איתה לדבר ולשתף בתהליך .. לא מובן מאליו"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםהומאופתיה לילדים

בפורום הומאופתיה לילדים ניתן להתייעץ עם סנדרה מישאל, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום הומאופתיה לילדים
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו