רופאים בתחום
ד"ר עמר בר יוסף ד"ר עמר בר יוסף
רופא בכיר בנוירולוגית ילדים והתפתחות הילד קרא עוד
חדרי המלח חדרי המלח
מרכז לטיפול בבעיות נשימה קרא עוד

פורום דיאטה ללא דיאטה

  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
פורום זה לא פעיל זמנית, עמכם/ן הסליחה
  • כדורי רזין
  • אנה
  • 13/08/2017 13:08
  • שלום, אני בת 24 , בריאה, עם עודף משקל ניכר זה היום השני שאני נוטלת כדורי רזין ותופעת הלוואי שמופיעה אצלי זה הרגשה של קושי בנשימה. האם זה צפוי לעבור והאם כדי לי להמשיך ליטול אצת הכדורים?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • BMI גבוה
  • שלמה
  • 31/07/2017 08:10
  • אני מחפש רופא תזונאי אשר יוכל לעזור לילהשיל את עודף המשקל אשר מעיק לי מאו הרי נתונים אישיים גיל 83.5 גובה 1.76 משקל 120.3 BMI 39.7 מיקום אשדוד גדרה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • גיל המעבר
  • סי
  • 22/07/2017 19:57
  • אני בת 48 המחזור הפסיק לי עליתי כ10 קילו לא מצליחה לרדת קיבלתי כדורים אסטרוגן בגלל גלי חום .עדין סובלת מגלי חום קשה לי לרזות ובנסוף בעיות עם הבן זוג חייבת עזרה בבקשה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • מדד למשקל תקין
  • אודליה
  • 04/07/2017 09:52
  • שלום, אני אשה נמוכה (153 ס"מ), אבל בעלת חזה גדול (DD) וגם הטוסיק שלי גדול. אני לא רזה אבל גם לא שמנה. רק מתוך זה לא נראה לי הגיוני להשתמש במדד bmi, כי לא משנה עד כמה אני ארזה הדברים האלה ישמרו על ה-bmi גבוה. האם יש מדד שלוקח את הגזרה בחשבון כדי שאוכל לסמן לי מטרה ריאלית ולהבין איפה אני נמצאת כרגע? תודה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • דיאטה
  • סולי בוסי
  • 28/03/2017 05:11
  • שלום לצוות אני בת 60 ושוקלת 74 גובהי 1.65 אני אוכלת ירקות מבושלים, וירקות ירוקים, דגים,מעט פחממות,ופירות .יש לציין שאיני מתעמלת ולא אוכלת בשרים ואיני מרבה בצריכת מים אלא רק ב 2-3 כוסות ליום, כי איני מסוגלת יותר מכך.עשיתי דיי הרבה דייאטות ומאוד התיאשתי לכן פניתי אליכם ומקווה שתעזרו לי.שאלותיי הם: 1}איזו דייאטה עליי לעשות בכדי לרדת במשקלי? 2}עד איזה משקל עליי לרדת לפי גובהי, 3}האים תה ירוק יכול להשפיע על ירידה במשקל, ובכמה אוכל לרדת בשבוע? אשמח לתגובתכם, חג שמח ותודה מראש

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • דיאטה
  • סולי בוסי
  • 28/03/2017 05:05
  • שלום לצוות אני בת 60 ושוקלת 74 גובהי 1.65 אני אוכלת ירקות מבושלים, וירקות ירוקים, דגים,מעט פחממות,ופירות .יש לציין שאיני מתעמלת ולא אוכלת בשרים ואיני מרבה בצריכת מים אלא רק ב 2-3 כוסות ליום, כי איני מסוגלת יותר מכך.עשיתי דיי הרבה דייאטות ומאוד התיאשתי לכן פניתי אליכם ומקווה שתעזרו לי.שאלותיי הם: 1}איזו דייאטה עליי לעשות בכדי לרדת במשקלי? 2}עד איזה משקל עליי לרדת לפי גובהי, 3}האים תה ירוק יכול להשפיע על ירידה במשקל, ובכמה אוכל לרדת בשבוע? אשמח לתגובתכם, חג שמח ותודה מראש

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • ארוחת ערב
  • ירחמיאל ב.
  • 29/05/2016 14:55
  • העיקר שיש חוש הומור
  • אלינה
  • 13/07/2016 18:26
  • דיאטת השמנה
  • ליאור
  • 26/04/2016 15:12
  • מזון נוזלי משמין
  • עדי
  • 02/05/2016 14:35
  • עוד דבר
  • עדי
  • 02/05/2016 14:37
  • תמרים
  • שרון
  • 17/01/2016 09:57
  • מזון במגשיות
  • אביגדור
  • 18/11/2015 22:32
  • בן 60 , התחלתי לקבל מהרווחה מישלוחי מנות של ארוחות במגשיות שניתן לחמם במיקרו אחת לשבוע הם מגיעים עם המגשיות הקפואות סובל מ, יתר שומני דם , יתר לחץ דם, מקבל טומבקור וקרדילוק ללב ולוקח מיקרופירין יש היצרות 25% באחד הקרוטידים בצוואר השאלה שלי בכללי, היות ואני לא יודע במה מישתמשים שם להכנת המזון למשל רוטב לאיטריות או שאר המרכיבים, לא ברור האם יש בהם שומני טראנס וכו' האם סידור כזה של הארוחות, רפואית, הוא בטוח, או שלאורך זמן עלולות לצוץ בעיות בריאות, כמו למשל מסיבת שימוש בשומן טראנס, למשל ,במידה ויש את זה באוכל המוכן הזה? איך רצוי להיתיחס לזה? האם עדיף לוותר על המגשיות ולאכל מה שיש בבית ? אני מעריך את העזרה, אבל לגמריי דואג ורוצה לאכל בריא בלבד תודה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • שומן טראנס במזון
  • יצחק
  • 18/11/2015 22:17
  • יש לי שאלה בעיניין שומן הטראנס ממש בכל הלחמים שאני מוצא בסופרים רשום שהם מכילים שומן טראנס אומנם0.5 ג'ר אבל בכל זאת זה שם אז אין לחמים ללא שומן כזה? מה עם לחם שחור רגיל? כמה שומן טראנס יש בו? וגם בכל הסלטים שעל המדפים יש שומני טראנס, אני לא יכול למצוא סלט בקופסא ללא השומן הזה? אפילו בשיבולת שועל, קינואה, בכל דבר ממש. כולל לחמים שנחשבים כלחמי בריאות לסוכרתיים. אני לא רוצה לצרוך את השומן הזה אבל אני רואה שהוא נמצא בכל הגבינות, לחמים ועוד, אז מה עושים?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • הדפסת התמונות והתרגילים במתקנים בחוץ
  • קארינה
  • 01/10/2015 05:57
  • חבל שאין אייקון ללחוץ ולהדפיס את החומר. ואם כבר תאפשרי לנו את זה בתוספת לתוכן שלך אז בבקשה שזה יצא בהדפסה באותיות בגודל רגיל שיהיה קל לקרוא בעת שמתרגלים את ההצעות הנהדרות שלך. הרבה תודות, רינה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • סוכר
  • גאולה
  • 10/09/2015 15:06
  • גמילה מסוכר
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 10/09/2015 15:16
  • גאולה שלום יש הרבה טרנדים סביב נושא האוכל. ואחד הטרנדים הוא "גמילה מסוכר". סוכרים הם למעשה פחמימות שנותנות אנרגיה לגוף. אני לא ממליצה להמנע מפחמימות או לבחור בדיאטה שאינה כוללת פחמימות. אפשר להחליף את סוגי הפחמימות שאת צורכת ולעשות בחירות בריאות יותר כמו דגנים מלאים ופירות. בנוסף, לפעמים הצורך בסוכר נובע מחוסר בחלבונים. האם את צורכת מספיק חלבונים בתזונה שלך? אם את מרגישה שאת לא שולטת בצריכת הסוכר שלך, יתכן שהדבר קשור גם להיבטים רגשיים הקשורים לאכילה. במקרה כזה, אני ממליצה במשך שבוע לבדוק מתי את אוכלת סוכרים בעיקר, ומה מוביל אותך לאכול אותם – שעמום, רעב, עצב, כעס, מתח וכו'. הדרך להגמל מסוכר באמת קשורה לטיפול עמוק יותר לסיבה שבגללה מלכתחילה את צורכת כמויות גדולות של סוכר. ליאת

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • מכורה למתוקים ומטוגנים
  • בת חן
  • 08/09/2015 16:12
  • כבר שנים אני מנסה לעשות דיאטות. אני מצליח לשמור לכמה שבועות, אבל קשה לי לעמוד בפיתוי של מתוקים ומטוגנים. אני מחזיקה כמה שבועות ונשבר ואז אוכל המון. איך נפטרים מזה?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • התמודדות עם התמכרויות לאוכל ושנים של דיאטות
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 08/09/2015 22:02
  • שלום בת חן אחת הסיבות שבגללן אני מתנגדת לדיאטות היא בדיוק מה שאת מתארת. דיאטות מונעות מאיתנו לאכול אוכל שאנחנו אוהבים ונהנים ממנו. אנחנו יכולים להחזיק את עצמנו לתקופה מסויימת, אבל בסופו של דבר נשבר. וכשנשבר נפצה את עצמנו ונאכל הרבה יותר. לכן כל דיאטה שמונעת ממך באופן קבוע לאכול את הדברים שאת אוהבת לא תוכל להחזיק לאורך זמן. בדיוק מסיבה זו הגישה שלי להרזיה ולשינוי הרגלי אכילה, היא גישה שמגיעה מבפנים - אנחנו עובדים על החלקים הפנימיים שגורמים להתמכרויות הללו, וכשאנחנו משחררים אותם, הבחירה לאכול בריא היא כבר לא מאבק וההתמכרויות משתחררות. אני מזמינה אותך לקרא עוד על הגישה שלי בלינק הבא http://www.liat-scheffer.co.il/%D7%9C%D7%94%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%A7-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%93%D7%99%D7%90%D7%98%D7%95%D7%AA/ מבחינת תזונה, אני מציעה למצוא תזונה מאוזנת, שמכילה שפע של אוכל בריא, פירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבון רזה ולשלב גם ממתקים ומטוגנים שאת אוהבת במידה סבירה. אם את מרגישה שאת לא שולטת באכילה שלך ולא יכולה להפסיק – חשוב לברר את הקשר שלך עם אוכל ומה הסיבה שאת אוכלת באופן שבו את אוכלת. בהצלחה ליאת

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס

בריאות זה אינפומד – אתר רפואה המקיף בישראל
infomed.co.il (הדפסה)