רופאים בתחום
ד"ר דפנה מרום ד"ר דפנה מרום
רופאת ילדים קרא עוד
חדרי המלח חדרי המלח
מרכז לטיפול בבעיות נשימה קרא עוד
הכי נצפים
דורבן – האם הרגל תכאב לנצח?

דורבן – האם הרגל תכאב לנצח?

להמשך קריאה >>
נתפס לכם הגב? אולי ההסבר לכך נעוץ "באפקט הבצק"

נתפס לכם הגב? אולי ההסבר לכך נעוץ "באפקט הבצק"

להמשך קריאה >>
"בדיקת זרע אחת פשוטה העניקה לנו משפחה"

"בדיקת זרע אחת פשוטה העניקה לנו משפחה"

להמשך קריאה >>

פורום דיאטה ללא דיאטה

  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
פורום זה לא פעיל זמנית, עמכם/ן הסליחה
  • דיאטה
  • סולי בוסי
  • 28/03/2017 05:11
  • שלום לצוות אני בת 60 ושוקלת 74 גובהי 1.65 אני אוכלת ירקות מבושלים, וירקות ירוקים, דגים,מעט פחממות,ופירות .יש לציין שאיני מתעמלת ולא אוכלת בשרים ואיני מרבה בצריכת מים אלא רק ב 2-3 כוסות ליום, כי איני מסוגלת יותר מכך.עשיתי דיי הרבה דייאטות ומאוד התיאשתי לכן פניתי אליכם ומקווה שתעזרו לי.שאלותיי הם: 1}איזו דייאטה עליי לעשות בכדי לרדת במשקלי? 2}עד איזה משקל עליי לרדת לפי גובהי, 3}האים תה ירוק יכול להשפיע על ירידה במשקל, ובכמה אוכל לרדת בשבוע? אשמח לתגובתכם, חג שמח ותודה מראש

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • דיאטה
  • סולי בוסי
  • 28/03/2017 05:05
  • שלום לצוות אני בת 60 ושוקלת 74 גובהי 1.65 אני אוכלת ירקות מבושלים, וירקות ירוקים, דגים,מעט פחממות,ופירות .יש לציין שאיני מתעמלת ולא אוכלת בשרים ואיני מרבה בצריכת מים אלא רק ב 2-3 כוסות ליום, כי איני מסוגלת יותר מכך.עשיתי דיי הרבה דייאטות ומאוד התיאשתי לכן פניתי אליכם ומקווה שתעזרו לי.שאלותיי הם: 1}איזו דייאטה עליי לעשות בכדי לרדת במשקלי? 2}עד איזה משקל עליי לרדת לפי גובהי, 3}האים תה ירוק יכול להשפיע על ירידה במשקל, ובכמה אוכל לרדת בשבוע? אשמח לתגובתכם, חג שמח ותודה מראש

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • ארוחת ערב
  • ירחמיאל ב.
  • 29/05/2016 14:55
  • העיקר שיש חוש הומור
  • אלינה
  • 13/07/2016 18:26
  • דיאטת השמנה
  • ליאור
  • 26/04/2016 15:12
  • מזון נוזלי משמין
  • עדי
  • 02/05/2016 14:35
  • עוד דבר
  • עדי
  • 02/05/2016 14:37
  • תמרים
  • שרון
  • 17/01/2016 09:57
  • מזון במגשיות
  • אביגדור
  • 18/11/2015 22:32
  • בן 60 , התחלתי לקבל מהרווחה מישלוחי מנות של ארוחות במגשיות שניתן לחמם במיקרו אחת לשבוע הם מגיעים עם המגשיות הקפואות סובל מ, יתר שומני דם , יתר לחץ דם, מקבל טומבקור וקרדילוק ללב ולוקח מיקרופירין יש היצרות 25% באחד הקרוטידים בצוואר השאלה שלי בכללי, היות ואני לא יודע במה מישתמשים שם להכנת המזון למשל רוטב לאיטריות או שאר המרכיבים, לא ברור האם יש בהם שומני טראנס וכו' האם סידור כזה של הארוחות, רפואית, הוא בטוח, או שלאורך זמן עלולות לצוץ בעיות בריאות, כמו למשל מסיבת שימוש בשומן טראנס, למשל ,במידה ויש את זה באוכל המוכן הזה? איך רצוי להיתיחס לזה? האם עדיף לוותר על המגשיות ולאכל מה שיש בבית ? אני מעריך את העזרה, אבל לגמריי דואג ורוצה לאכל בריא בלבד תודה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • שומן טראנס במזון
  • יצחק
  • 18/11/2015 22:17
  • יש לי שאלה בעיניין שומן הטראנס ממש בכל הלחמים שאני מוצא בסופרים רשום שהם מכילים שומן טראנס אומנם0.5 ג'ר אבל בכל זאת זה שם אז אין לחמים ללא שומן כזה? מה עם לחם שחור רגיל? כמה שומן טראנס יש בו? וגם בכל הסלטים שעל המדפים יש שומני טראנס, אני לא יכול למצוא סלט בקופסא ללא השומן הזה? אפילו בשיבולת שועל, קינואה, בכל דבר ממש. כולל לחמים שנחשבים כלחמי בריאות לסוכרתיים. אני לא רוצה לצרוך את השומן הזה אבל אני רואה שהוא נמצא בכל הגבינות, לחמים ועוד, אז מה עושים?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • הדפסת התמונות והתרגילים במתקנים בחוץ
  • קארינה
  • 01/10/2015 05:57
  • חבל שאין אייקון ללחוץ ולהדפיס את החומר. ואם כבר תאפשרי לנו את זה בתוספת לתוכן שלך אז בבקשה שזה יצא בהדפסה באותיות בגודל רגיל שיהיה קל לקרוא בעת שמתרגלים את ההצעות הנהדרות שלך. הרבה תודות, רינה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • סוכר
  • גאולה
  • 10/09/2015 15:06
  • גמילה מסוכר
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 10/09/2015 15:16
  • גאולה שלום יש הרבה טרנדים סביב נושא האוכל. ואחד הטרנדים הוא "גמילה מסוכר". סוכרים הם למעשה פחמימות שנותנות אנרגיה לגוף. אני לא ממליצה להמנע מפחמימות או לבחור בדיאטה שאינה כוללת פחמימות. אפשר להחליף את סוגי הפחמימות שאת צורכת ולעשות בחירות בריאות יותר כמו דגנים מלאים ופירות. בנוסף, לפעמים הצורך בסוכר נובע מחוסר בחלבונים. האם את צורכת מספיק חלבונים בתזונה שלך? אם את מרגישה שאת לא שולטת בצריכת הסוכר שלך, יתכן שהדבר קשור גם להיבטים רגשיים הקשורים לאכילה. במקרה כזה, אני ממליצה במשך שבוע לבדוק מתי את אוכלת סוכרים בעיקר, ומה מוביל אותך לאכול אותם – שעמום, רעב, עצב, כעס, מתח וכו'. הדרך להגמל מסוכר באמת קשורה לטיפול עמוק יותר לסיבה שבגללה מלכתחילה את צורכת כמויות גדולות של סוכר. ליאת

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • מכורה למתוקים ומטוגנים
  • בת חן
  • 08/09/2015 16:12
  • כבר שנים אני מנסה לעשות דיאטות. אני מצליח לשמור לכמה שבועות, אבל קשה לי לעמוד בפיתוי של מתוקים ומטוגנים. אני מחזיקה כמה שבועות ונשבר ואז אוכל המון. איך נפטרים מזה?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • התמודדות עם התמכרויות לאוכל ושנים של דיאטות
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 08/09/2015 22:02
  • שלום בת חן אחת הסיבות שבגללן אני מתנגדת לדיאטות היא בדיוק מה שאת מתארת. דיאטות מונעות מאיתנו לאכול אוכל שאנחנו אוהבים ונהנים ממנו. אנחנו יכולים להחזיק את עצמנו לתקופה מסויימת, אבל בסופו של דבר נשבר. וכשנשבר נפצה את עצמנו ונאכל הרבה יותר. לכן כל דיאטה שמונעת ממך באופן קבוע לאכול את הדברים שאת אוהבת לא תוכל להחזיק לאורך זמן. בדיוק מסיבה זו הגישה שלי להרזיה ולשינוי הרגלי אכילה, היא גישה שמגיעה מבפנים - אנחנו עובדים על החלקים הפנימיים שגורמים להתמכרויות הללו, וכשאנחנו משחררים אותם, הבחירה לאכול בריא היא כבר לא מאבק וההתמכרויות משתחררות. אני מזמינה אותך לקרא עוד על הגישה שלי בלינק הבא http://www.liat-scheffer.co.il/%D7%9C%D7%94%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%A7-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%93%D7%99%D7%90%D7%98%D7%95%D7%AA/ מבחינת תזונה, אני מציעה למצוא תזונה מאוזנת, שמכילה שפע של אוכל בריא, פירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבון רזה ולשלב גם ממתקים ומטוגנים שאת אוהבת במידה סבירה. אם את מרגישה שאת לא שולטת באכילה שלך ולא יכולה להפסיק – חשוב לברר את הקשר שלך עם אוכל ומה הסיבה שאת אוכלת באופן שבו את אוכלת. בהצלחה ליאת

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • רוצה לרדת מהר במשקל
  • טל
  • 06/09/2015 16:38
  • אני נערה בת 16 ומרגישה מאד שמנה ליד החברות שלי. עליתי הרבה במשקל בשנתיים האחרונות ואני מתביישת ללכת עם בגדים קצרים ובטח שלא לים עם חברות. איך אני יכולה לרדת מהר ?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • גיל ההתבגרות
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 07/09/2015 16:02
  • גיל ההתבגרות הוא בהחלט גיל מאתגר, ובנות רבות עולות במשקל סמוך לקבלת המחזור בגלל שינוי הגוף מגוף ילדי לגוף נשי. זה בהחלט שינוי מורכב ולא תמיד פשוט. אני מאד מבינה את הקושי שלך לקבל את הגוף המשתנה. יחד עם זה, אני מאד ממליצה שלא לעשות דיאטות, ובוודאי שלא שינויים קיצוניים. דיאטה בסופו של דבר גורמת להשמנה, כי היא הופכת את הגוף ליעיל יותר. כלומר, כשאנחנו עושים דיאטה הגוף לומד איך לשרוף פחות קלוריות. לכן אנחנו צריכים לאכול פחות כדי לשמור על אותו משקל. אני מאד ממליצה לא להתחיל עם דיאטות ובטח שלא בגיל כל כך צעיר. מצאי פעילות גופנית שאת אוהבת ונהנית ממנה, שימי לב שאת אוכלת בריא ומאוזן, נהנית מהאוכל ועוצרת כשאת שבעה. והכי חשוב, למדי לאהוב ולקבל את הגוף שלך. אני יודעת שקל יותר לומר מאשר לעשות, אבל זה המפתח לשינוי. הגוף שלך משתנה ואת הופכת לאישה, זה שינוי מרגש. הסתכלי במראה וחפשי את החלקים שאת אוהבת בעצמך, השאירי לעצמך פתקים עם תזכורות כמה שאת מקסימה, ערכי רשימה של כל הדברים הנפלאים שיש בך. הכי חשוב לקבל את עצמך וללמוד לאהוב את עצמך, זה הבסיס להכל.

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • שוקל לעשות ניתוח קיצור קיבה
  • אלון
  • 03/09/2015 16:36
  • אני כבר 20 שנים עושה דיאטות ולא מצליח לרדת ולשמור. אני שוקל לעבור ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה, האם זה באמת יכול לפתור את בעיית ההשמנה שלי?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • ניתוח בריאטרי האם הוא הפתרון האמיתי לשנים של דיאטות כושלות?
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 03/09/2015 20:06
  • שלום אלון אני מצטערת לשמוע על החוויה הקשה שלך ושנים כל כך רבות של תסכול. האמת שאתה לא לבד, רבים חווים תסכולים, ירידות ועליות ואינספור אכזבות ותסכולים סביב הניסיון לרדת במשקל. האמת שאחת הסיבות המרכזיות לכשלונות החוזרים הם העובדה שדיאטות הן לא הפתרון לירידה במשקל ולשמירה על המשקל לאורך שנים. יותר מכך, דיאטות למעשה גורמות בפני עצמן להשמנה ולתסכולים רבים שקשורים לניסיון לרדת במשקל. ניתוח בריאטרי הפך להיות מאד פופולרי בשנים האחרונות, ורבים רואים בו פתרון קסמים לירידה במשקל בלי מאמץ. חשוב לזכור, שלמרות שיש המציירים את הניתוח כפשוט, זהו ניתוח מורכב מאד עם סיכונים רבים. ההתאוששות מהניתוח היא לא פשוטה, ויש אנשים הסובלים מסיבוכים ובעיות כתוצאה מהניתוח לאורך שנים. הירידה במשקל לאחר הניתוח היא כמובן בלתי נמנעת בגלל חוסר היכולת לאכול ולעיתים קרובות גם מלווה בהקאות. הבעיה היא שלאורך מספר שנים, אם לא משנים את הרגלי האכילה, מתחילים שוב לעלות במשקל ולדפוסים הישנים. הדרך היחידה לרדת במשקל ולשמור על התוצאות לאורך שנים היא דרך שחרור הדפוסים המובילים לאכילה, היכרות עם הקשר שלנו עם אוכל ושינוי הדימוי העצמי שלנו – עוד לפני שאנחנו יורדים במשקל. רבים חושבים שהירידה במשקל תפתור את הבעיות שלהם, אבל המציאות היא לא כזו. פתרון אמיתי חייב לכלול את כל מגוון ההיבטים הקשורים לאכילה ולמשקל הקשורים למצב הפיזיולוגי, להתמכרויות למזון, לחלקים הרגשיים וכו'. רק פתרון מקיף כזה יתן פתרון אמיתי ולאורך שנים בהצלחה ובברכת בריאות שלמה ליאת

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • מדבקות הרזיה
  • ירדן
  • 02/09/2015 14:07
  • שימוש במדבקות הרזיה
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 02/09/2015 22:49
  • שלום ירדן מדבקות ההרזיה מתיימרות להכיל חומרים שמדכאים תיאבון. האמת שאישית לא שמעתי על הצלחות משימוש במדבקות, ואני יודעת שהיעילות שלהן שנויה במחלוקת. הגישה שלי היא שבסופו של דבר אם לא נלמד להכיר את הרגלי האכילה שלנו, הקשר שלנו עם אוכל ועם הגוף שלנו שום פתרון קסם לא יעזור. ליאת

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • סכנה במוצרי תזונה
  • מרים
  • 01/09/2015 14:11
  • שלום ליאת, אני סובלת מסוכרת גבולית וקיבלתי המלצות לעבור לתזונה דלת סוכרים. אני שומעת הרבה דברים על מוצרי דיאטה והסכנה בהם, מה את ממליצה לי לעשות?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • מוצרי דיאטה וסוכרת גבולית
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 02/09/2015 12:23
  • מרים שלום אכן בשנים האחרונות מגיעים לציבור מחקרים רבים שנעשו על מוצרי דיאט למיניהן – ובפרט על הממתיקים המלאכותיים. המחקרים מצביעים על הנזק המצטבר של ממתיקים אלו לגוף ולמערכת העצבים בפרט. בנוסף, מחקרים מראים שכאשר הגוף שלנו מתרגל לצריכת הממתקים המלאכותיים, למעשה, הוא לומד איך לפרק אותם כסוכר. מאידך, הסובלים מסכרת מונחים להמנע מסוכר באופן כללי ולהחליף בממתיקים מלאכותיים, שמאושרים על ידי האגודה לסוכרת. ההמלצה שלי היא לצמצם ככל האפשר את הצריכה של הממתיקים המלאכותיים, ולהחליף בממתיקים טבעיים, וכמובן לא להפריז בצריכה שלם. בין הממתיקים הטבעיים – פירות, סטיביה, דבש. לאכול מזונות מלאים, קמח מלא, אורז מלא, בשר רזה, ביצים ולהרבות במים. מומלץ לעסוק בפעילות גופנית ולבדוק האם יש מקורות לחץ בחיים שלכם. סוכרת היא לא רק תוצאה של אכילת יתר של סוכר, היא שילוב של כל מיני גורמים, בין השאר נטייה גנטית. תקופות לחץ ממושכות נוטות להעלות את רמות הסוכר שלנו, ובעת אבחון של סוכרת גבולית אני ממליצה לבחון גם את המצב הנפשי והתקופה שקדמה לאבחון, ולשאול את עצמנו האם אנחנו מצויים בלחץ רב מדי ואיך אפשר להפחית אותו. להפחתת לחץ מומלץ בין השאר לתרגל נשימות, מדיטציה, דימיון מודרך, הרפיה, פעילות גופנית מתונה, פעילויות פנאי, בילוי עם קרובים, שמירה על מינימום של 7 שעות שינה ותזונה מאוזנת. בברכת בריאות שלמה ליאת

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס

יש לך שאלה?

בריאות זה אינפומד – אתר רפואה המקיף בישראל
infomed.co.il (הדפסה)