דלג לתוכן

בקע מפשעתי ובריחת שתן

פורום בקע - הרניה

ד"ר משה דודאי

ד"ר משה דודאי

פרופ'* משה דודאי - פרופסור משנה לכירורגיה באוניברסיטת יוזוס, בטסדה מרילנד ארה"ב, יסד ומנהל את "הרניה אקסלנס". ניהל את המחלקה הכירורגית בביקור חולים בירושלים ואת השרות הבריאטרי והלפרוסקופי במשגב לדך בירושלים. בזמן שהותו בארה"ב, מונה פרופ'* דודאי ליועץ כירורגי ומנהל תוכנית לכירורגיה לפרוסקופית מתקדמת במרכז הרפואי הלאומי של הצי בבטסדה מרילנד.היום הוא משמש כמנהל המרכז לניתוחי בקעים באנדוסקופיה מתקדמת בבית החולים פרימדיקל בתל השומר.פרופ'* דודאי הוא מחלוצי ניתוחי ההרניה בלפרוסקופיה בעולם ובארץ.פרקים על הטכניקות הניתוחיות שפתח לניתוחי הרניה לפרוסקופים התפרסמו בטקסט-בוק הרניה המפורסם של ניהוז , כמו גם בספר האנטומיה הלפרוסקופית שכתב עם גרי ווינד ובספרים ומאמרים נוספים.הוא היה חבר בצוות של החברה העולמית לניתוחי הרניה אנדוסקופים שכתבו את ההנחיות לניתוחי הרניה לפרואנדוסקופים וכתב את הפרק של בקע הספורטאים, כמו גם את העדכון שלו ופרק בנושא בקע ספורטאים בטקסט-בוק הרניה לפרואנדוסקופי חדש שהתפרסם. פרופ'* דודאי היה העורך הראשי וכן עורך הווידאו בעיתונים לפרוסקופים מובילים והיום הוא חבר בכמה מערכות עיתונים כירורגים אינטרנטיים. טכניקות רפואיות שד"ר דודאי פיתח:- ב 1994 פרופ'* דודאי פרסם את הטכניקה הלפרוסקופית שלו לניתוחי בקע מפשעתי הכוללים אתMesh  Dudai Butterfly  , Dudai Tora-Dual scroll שחלקים ממנה מיושמים במקומות רבים.- ב 1997 פתח פרופ'* דודאי את הטכניקה האנדוסקופית לניתוחי בקע ספורטאים Release & Reinforce Technique - RRT , אותה הוא מיישם מאז בהצלחה רבה ביותר מ800 ספורטאים.- ב 2017 פתח פרופ'* דודאי טכניקה חדשנית אנדוסקופית לתיקון בקעים והפרדות שרירי בדופן הבטן הקדמית Extended Endoscopic Hernia & Linea Alba Reconstruction Glue - eEHLARglue - פרופ'* דודאי פתח וקבל פטנטים על מכשירים לניתוחים לפרוסקופים של בקעים והשמנה

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 4 חוות דעת )
"👍👍👍"
פרופ' אביגדור זליקובסקי
פרופ' אביגדור זליקובסקי כירורגיה
כירורג כלי דם
פרופ' סמי ניטצקי
פרופ' סמי ניטצקי כירורגיה
סגן מנהל המחלקה לכירורגיה של כלי הדם והשתלות ברמב"ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםהגדלת חזה והרמת חזה

פורום ניתוח הגדלה והרמת חזה מנוהל ע"י פרופ' ליאור הלר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים אסף הרופא. היכנסו עכשיו והתייעצי עם מומחה!

לפורום הגדלת חזה והרמת חזה

פורוםפרוקטולוגיה ומחלות מעי

בפורום פרוקטולוגיה ומחלות מעי ניתן להתייעץ עם ד"ר רפאל אלון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום פרוקטולוגיה ומחלות מעי

פורוםבקע - הרניה

בפורום בקע - הרניה ניתן להתייעץ עם ד"ר משה דודאי, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום בקע - הרניה

פורוםמחלות שד וכירורגיה של השד

בפורום מחלות שד וכירורגיה של השד ניתן להתייעץ עם ד"ר מיכל שמעונוביץ מור, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום מחלות שד וכירורגיה של השד

פורוםכירורגית כלי דם

בפורום כירורגית כלי דם ניתן להתייעץ עם ד"ר אסף לבנון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום כירורגית כלי דם

פורוםטחורים

בפורום טחורים ניתן להתייעץ עם ד"ר רפאל אלון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טחורים
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו