דלג לתוכן
אני בחור בן 22. מגיל 16 אני נמצא בדיכאונות בלתי פוסקים. גם באזרחות וגם
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/04/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בחור בן 22. מגיל 16 אני נמצא בדיכאונות בלתי פוסקים. גם באזרחות וגם בצבא הייתי מטופל, ועדיין מטופל אצל פסיכיאטר. אני נוטל פקסט. אני מתקשה ליצור קשרים חברתיים בעיקר עם בנות המין השני. הייתי רוצה לדעת על אילו דרכים פרט לכדורים אתם ממליצים להתמודדות עם מצבי דיכאון קשים.

תשובה:
ניתן לעזור לך- תרופתית ולא תרופתית. ראשית, ייתכן שהטיפול הנוכחי אינו יעיל עבורך ועליך לשוב לפסיכיאטר שרשם לך את התרופה או לרופא אחר ולספר לו על כך. ניתן בהחלט להחליף תרופה, להעלות מינון, להוסיף תרופה, כך שתיעזר טוב יותר בטיפול התרופתי. פסיכותרפיה פרטנית או קבוצתית תעזור אף היא. אנא קרא על כך עוד כאן- http://www.psychologia.co.il/depres1.htm
רופאים בתחום
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5.0
( 15 חוות דעת )
"אחרי הרבה ביקורות טובות שקיבלתי מחברות שלי על ד"ר דימול הגעתי אליה עם הבת שלי, והבנתי במה מדובר ... מקצועית, יסודית, לא מפספסת אף בדיקה, מסבירה כל פרט בתהליך וזמינה לכל שאלה.. הבת שלי ממש הרגישה בנוח איתה לדבר ולשתף בתהליך .. לא מובן מאליו"
ד"ר נאסים אלקרנאוי
ד"ר נאסים אלקרנאוי אורתופדיה
מומחה לכירורגיה אורתופדית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו