דלג לתוכן
יחסי מין בזמן מחזור, שימוש בטמפונים, וטיפים לפעם הראשונה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/11/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

האם אפשר להשתמש בטמפון ולקיים יחסים באותו זמן? או שזה יפריע? האם יש דרך לדחות מחזור בכמה ימים? אני לא לוקחת גלולות למניעת הריון. למה לא בריא לקיים יחסים בזמן מחזור? אשמח לקבל טיפים לפעם ראשונה.

תשובה:
מאוד לא מומלץ לקיים יחסי מין עם טמפון! הדבר יכול לגרום לזיהום המקום, לפגיעה באיברים הפנימיים, ואף להביא לעקרות ולסיבוכים במקרים שאינם מטופלים בזמן. יש דרך לדחות מחזור על ידי טיפול הורמונלי מתאים, אך לא מומלץ "לשחק" בשעון הביולוגי של הגוף שלא למטרות רפואיות. אין בעייה בריאותית לקיים יחסי מין בזמן מחזור. זה תלוי לחלוטין בפתיחות שקיימת בין בני הזוג. לפי שאלותייך הבסיסיות, והיות וזו לך הפעם הראשונה, אני ממליץ לך בחום לפנות לגינקולוג לבדיקה ולייעוץ לגבי אמצעי הגנה ו"טיפים" לפעם הראשונה. זהו תפקידם של הגינקולוגים, וכל אישה המקיימת יחסי מין או מתכוונת להתחיל בקיום יחסי מין צריכה להיות במעקב של רופא נשים. ד"ר גיל טאובר - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אריאל יודלב
ד"ר אריאל יודלב רפואת שיניים
5.0
( 16 חוות דעת )
"He is an excellent and very professional dentist.I have no hesitation recommending him for all issues concerning teeth. Dr.Janette Segal"
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
ד"ר ולדימיר וייסרטרייגר
ד"ר ולדימיר וייסרטרייגר רפואה אסתטית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו