דלג לתוכן
הסיבות לביצוע היסטרוסקופיה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני שנה עברתי גרידה. המחזור שלי לא סדיר, הוא מאחר לי כ-5 ימים פלוס מינוס או מקדים. הווסת נמשכת בקושי יומיים וכמעט שאין לי דימום. האם זה יפריע לי להיכנס להריון בעתיד? והאם זה גורם לבעיות בריאותיות? מה אני צריכה לעשות? הייתי אצל רופא נשים והוא נתן לי הפניה להיסטרוסקופיה. למה עושים את זה?

תשובה:
משך המחזור שלך אינו חשוב, מה שחשוב כדי להיכנס להריון זה קיום ביוץ. ייתכן מאוד שאת מבייצת, שכן את מקבלת מחזור באופן טבעי, ולפי מה שאת כותבת, גם יחסית סדיר. הבדלים של חמישה ימים בקבלת המחזור אינם משמעותיים. אינני מבינה מה הייתה הסיבה להיסטרוסקופיה, אך ייתכן שהרופא מעוניין לראות את חלל הרחם כדי לבדוק שלא נוצרו הידבקויות לאחר הגרידה, אשר יכולות להפריע בכניסה להריון. אם את מעוניינת להיכנס להריון עכשיו ואת נתקלת בקשיים, גשי לביצוע הבדיקה. אם אינך מעוניינת בהריון, אני לא רואה סיבה מיוחדת לעשות עכשיו את ההיסטרוסקופיה, אלא אם כן ישנה סיבה נוספת שלא סיפרת עליה בשאלתך. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' אמנון זיסמן
פרופ' אמנון זיסמן אורולוגיה
אורולוג מנתח, מנהל המחלקה האורולוגית במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא)
ד"ר ואלרי דונצ'יק
ד"ר ואלרי דונצ'יק כירורגיה
מומחה כרורגיה כלי דם
ד"ר גיל באר
ד"ר גיל באר ילדים
5.0
( 3 חוות דעת )
"זמינות מלאה לתורים בטווחי זמן קצרים, ד״ר גיל באר היה נעים ונוח, הסביר לעומק מה הוא בודק ובדק דברים נוספים מעבר לנושא לשמו הגעתי, נתן חוות דעת ברורה ומקצועית ובעיקר השרה תחושה טובה ורגועה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו