דלג לתוכן
אני לאחר התקף לב (קרוב לשנה) עם 100% סתימה שנפתחה לאחר צינתור. המסקנה ה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/09/2002
2 דקות קריאה
שאלה:

אני לאחר התקף לב (קרוב לשנה) עם 100% סתימה שנפתחה לאחר צינתור. המסקנה הרפואית היתה של יתר כולסטרול בדם. אני במעקב רפואי ולוקח SIMVASTATIN 10Mg ולדילול הדם .CARTIA 100Mg בבדיקת הדם האחרונה שעשיתי נמצאו 3 חריגות כימיה בדם: Protein 6.3 המטולוגיה- ספירת דם WBC-Leucocytes 4 לעומת ערך נורמטיבי של 4.5 ו Eosinophils 7.4 לעומת ערך נורמטיבי של Max 6 האם תוכלו להסביר לי ערכים אלו? והאם יש להם קשר לתרופות אותן אני לוקח? אני עוסק בפעילות גופנית באופן קבוע ומשקלי הוא 76 ק"ג וגובהי 176 ס"מ ניסיתי למצוא דרך מנוע החיפוש את המושגים הללו ולא מצאתי אותם באף אתר (כמעט). רמות החלבון והלויקוציטים - תאי הדם הלבנים - שציינת הן בסה"כ תקינות. האאוזינופילים מעט מוגברים, וזה יכול לקרות בהשפעת התרופות שאתה נוטל, דוגמת אספירין. אין צורך בהפסקת התרופה, אלא במעקב שגרתי מדי פעם.

תשובה:
אני לאחר התקף לב (קרוב לשנה) עם 100% סתימה שנפתחה לאחר צינתור. המסקנה הרפואית היתה של יתר כולסטרול בדם. אני במעקב רפואי ולוקח SIMVASTATIN 10Mg ולדילול הדם .CARTIA 100Mg בבדיקת הדם האחרונה שעשיתי נמצאו 3 חריגות כימיה בדם: Protein 6.3 המטולוגיה- ספירת דם WBC-Leucocytes 4 לעומת ערך נורמטיבי של 4.5 ו Eosinophils 7.4 לעומת ערך נורמטיבי של Max 6 האם תוכלו להסביר לי ערכים אלו? והאם יש להם קשר לתרופות אותן אני לוקח? אני עוסק בפעילות גופנית באופן קבוע ומשקלי הוא 76 ק"ג וגובהי 176 ס"מ ניסיתי למצוא דרך מנוע החיפוש את המושגים הללו ולא מצאתי אותם באף אתר (כמעט). רמות החלבון והלויקוציטים - תאי הדם הלבנים - שציינת הן בסה"כ תקינות. האאוזינופילים מעט מוגברים, וזה יכול לקרות בהשפעת התרופות שאתה נוטל, דוגמת אספירין. אין צורך בהפסקת התרופה, אלא במעקב שגרתי מדי פעם. [17/09/2002]
רופאים בתחום
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 8 חוות דעת )
"dr sagiya was sensitive to the child's age, medical history and needed treatment. she explained treatment and surgery to a good understanding. most important for me as a mother is to say: i was confident that i leave my daughter in trustworthy and capable hands"
ד"ר קלוד מסיקה
ד"ר קלוד מסיקה עיניים
רופא עיניים בכיר במרכז הרפואי שערי צדק
פרופ' מיכל קרמר
פרופ' מיכל קרמר עיניים
מנהלת שרות אוביאיטיס, כולל מרפאת אוביאיטיס ילדים בשניידר, מחלקת עיניים, מרכז רפואי רבין
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו