דלג לתוכן
האם קיים טיפול לאפתות בפה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/09/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אפתות הם כיבים כואבים, שעשויים להופיע בכל מקום בפה. הסיבה להופעתם אינה ידועה, אך הם עשויים להופיע בתגובה לסטרס (נפשי או פיזי), הורמונים, זיהומים, רגישות למזון, הפרעה חיסונית, נטייה משפחתית וחסרים בויטמינים (B1, B2, B6, B12, ברזל, חומצה פולית ואבץ). הטיפול המקובל הוא טיפול סימפטומטי - שמטרתו להקל על הכאב. קיימים תכשירים כמו APHTA-X (נוזל לגרגור), אפטאגון (שניתן לקנות ללא מרשם רופא) או ORACORT. את המשחות יש למרוח על הנגע 3-4 פעמים ביום.

תשובה:
אפתות הם כיבים כואבים, שעשויים להופיע בכל מקום בפה. הסיבה להופעתם אינה ידועה, אך הם עשויים להופיע בתגובה לסטרס (נפשי או פיזי), הורמונים, זיהומים, רגישות למזון, הפרעה חיסונית, נטייה משפחתית וחסרים בויטמינים (B1, B2, B6, B12, ברזל, חומצה פולית ואבץ). הטיפול המקובל הוא טיפול סימפטומטי - שמטרתו להקל על הכאב. קיימים תכשירים כמו APHTA-X (נוזל לגרגור), אפטאגון (שניתן לקנות ללא מרשם רופא) או ORACORT. את המשחות יש למרוח על הנגע 3-4 פעמים ביום. [17/09/2006]
רופאים בתחום
פרופ' בנימין מילר
פרופ' בנימין מילר עיניים
רופא עיניים בכיר בביה"ח איכילוב. מומחה במחלות רשתית וגלאוקומה
ד"ר לי הונג פן
ד"ר לי הונג פן רפואה סינית
בעלת תואר M.D מסין ופרופסור לרפואה סינית מסורתית
ד"ר יעל מוזר גלזברג
ד"ר יעל מוזר גלזברג ילדים
5.0
( 8 חוות דעת )
"הגעתי די לחוצה עם התינוקת בת ה5 חודשים ואני מרגישה בזכות הטעפול ובמענה המסור והמלא של יעל שהוקל לי ויכולה להיות רגועה לגבי הטיפול בבתי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו