דלג לתוכן
חולשה ובחילות לאחר ביקור בתאילנד
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/09/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

לאחרונה שבתי מביקור קצר בתאילנד. שהיתי באיים כ- שבועיים ימים. יש לציין שלא התחסנתי כלל. לפני כ 10 ימים התעוררתי לבוקר נורא - חולשה נוראית, שלשולים, בחילות וחום שלא עלה על 38.5. כמות השלשולים לא הייתה גדולה (לא יותר מ 5), במיוחד אחרי שנטלתי אימודיום ושתיתי תמיסות מלחים. יום למחרת מצבי השתפר במעט אך עדיין יש בחילות, חולשה וחום נמוך בלילות (לא יותר מ 37.5). שבתי לארץ לפני כ- 5 ימים, והתסמינים ממשיכים: חולשה נוראית, חום נמוך בלילות שלא עולה על 37.5 ובחילות. לעיתים גם הזעה בלילות. מה קורה איתי?

תשובה:
עליך לפנות לרופא שלך, על מנת שיבדוק אותך ויעביר אותך סדרה של בדיקות דם, שתן וצואה. יכול מאוד להיות שנדבקת בנגיף או בחיידק שגרתיים, אך לאור העובדה כי לקית בזיהום בתאילנד - אין לשלול את האפשרות שלקית במחלה שאופיינית לאזור זה. אם כל הבדיקות יהיו תקינות אך הסימפטומים יימשכו - מומלץ לפנות אל מומחה למחלות מטיילים.
רופאים בתחום
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5.0
( 15 חוות דעת )
"אחרי הרבה ביקורות טובות שקיבלתי מחברות שלי על ד"ר דימול הגעתי אליה עם הבת שלי, והבנתי במה מדובר ... מקצועית, יסודית, לא מפספסת אף בדיקה, מסבירה כל פרט בתהליך וזמינה לכל שאלה.. הבת שלי ממש הרגישה בנוח איתה לדבר ולשתף בתהליך .. לא מובן מאליו"
ד"ר אלברט סמנדרוב
ד"ר אלברט סמנדרוב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה ברפואת נשים, מיילדות , מומחה במחלות צוואר הרחם
ד"ר יעל מוזר גלזברג
ד"ר יעל מוזר גלזברג ילדים
5.0
( 8 חוות דעת )
"הגעתי די לחוצה עם התינוקת בת ה5 חודשים ואני מרגישה בזכות הטעפול ובמענה המסור והמלא של יעל שהוקל לי ויכולה להיות רגועה לגבי הטיפול בבתי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו