דלג לתוכן
דימום קל במחזור בבחורה שנוטלת גלולות למניעת הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 27 ואני נוטלת גלולות מסוג יסמין כבר כמה שנים לסירוגין. זה שלוש שנים שאני משתמשת בגלולות ברציפות, והכל היה בסדר, עד שלפני חצי שנה עברתי לגור עם חבר שלי ותדירות יחסי המין שלי עלתה. בשלושת או ארבעת החודשים האחרונים מגיע המחזור באותו יום שבו אני אמורה כבר שוב לקחת גלולה לאחר שבוע ההפסקה, וכמות הדם מאוד דלילה. החודש לא קיבלתי מחזור בכלל, ואתמול כבר לקחתי את הגלולה הראשונה. עשיתי היום בדיקה לאבחון הריון והיא היתה שלילית. מה קורה לי? מה זה יכול להיות?

תשובה:
התופעות שאת מתארת מעידות על שינויים הורמונליים המתחוללים בגופך. אין סיבה לדאגה ובוודאי שאין חשש להריון אם את נוטלת את הגלולות בצורה סדירה. כמו כן, גלולות מסוג יסמין הן גלולות במינון הורמונלי נמוך במיוחד, וכאשר משתמשים בגלולות מסוג זה, מופיע לרוב מחזור קל במיוחד. אני ממליצה לך בכל זאת לפנות לרופא/ת הנשים שלך לבדיקה ולהערכה מחודשת של הגלולות המתאימות לך. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר אביטל גלאובך
ד"ר אביטל גלאובך יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
רופאה מומחית ברפואה אסתטית , מומחית ברפואת נשים, פתולוגיה צוואר הרחם, פוריות
ד"ר מיקי הר-גיל
ד"ר מיקי הר-גיל נוירולוגיה
5.0
( 4 חוות דעת )
"ד"ר הר-גיל מקצועי מאוד, רגיש לסיטואציה, אמפתי ויסודי."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו