דלג לתוכן
כאבים לא מוסברים בחזה באישה בת 34
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/09/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 34. זה כמה חודשים שיש לי מין מיחוש בצלע השמאלית מתחת לחזה, במקום שבו בדרך כלל יש כאב לאחר הליכה מרובה. זה לא ממש כואב, אלא משהו שתופס אותי במקום. זה מורגש במהלך כל היום ולפעמים מציק ביותר. הלכתי כבר לרופא שבדק אותי וגם ביצעתי פעמיים צילום חזה והתוצאות היו תקינות. מה זה יכול להיות? אולי אני מפספסת משהו? האם יכול להיות שתפוס לי שריר וזאת ההרגשה? קשה לי להסביר בדיוק מה אני מרגישה, כאילו יש לי שם משהו שמציק. אני ממש חוששת שמא הרופא לא עולה על משהו. אילו עוד בדיקות אתם ממליצים לי לעשות? אולי גסטרוסקופיה? אולי זה קשור לקיבה?

תשובה:
הסיבות האפשריות לכאבים באיזור החזה רבות, החל בבעיות לב וכלה בלחץ נפשי. אילו בדיקות חוץ מצילום חזה ביצעת? האם בוצעו בדיקת אקג ובדיקות דם? אם תוצאות בדיקת אקג בסדר, וצילום החזה בסדר, בגילך, סביר להניח שהסיבה לכאביך אינה בעיית לב. כאבים בחזה יכולים גם להיגרם על ידי תסחיף ריאתי שמקורו בפקקת וריד בוורידי הרגליים. אם את מעשנת ולוקחת גלולות למניעת הריון, הייתי ממליץ לך לשלול פקקת ורידים. סיבות נוספות לכאבים באזור החזה יכולות להיות צרבת, כיב עיכולי, או דלקת הסחוס שמחבר את הצלעות לעצם החזה. גם לחץ נפשי יכול לגרום לכאבים באזור החזה. על סיבות אפשריות לכאבים בחזה תוכלי לקרוא בתשובה זו: http://www.infomed.co.il/questions/q_042208_18.asp
רופאים בתחום
ד"ר עומרי זידאן
ד"ר עומרי זידאן עור ומין
רופא עור מומחה בתחום אבחון מוקדם של סרטן העור בבית החולים בילינסון
ד"ר אסתר גנלין - כהן
ד"ר אסתר גנלין - כהן נוירולוגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"וואווו! יצאנו מהביקור המומות ולא הפסקנו לדבר עליה. רופאה שהיא לפני הכל אדם ערכי ומרגש. רופאה שרואה מעבר לבעיה הרפואית. מקצועית. אכפתית. הקדישה לנו מזמנה בלי להסתכל על השעון. קשובה. אכפתית. מומלצת בחום. הלוואי וכל הרופאים ינהגו דומה. מודל לחיקוי!"
ד"ר מריאנה ויינרמן - רשת מרפאות
ד"ר מריאנה ויינרמן - רשת מרפאות רפואה אסתטית
קליניקה חדשנית ביותר אשר משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות בעולם האסתטיקה ויופי
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו