דלג לתוכן
לאבי יש קטרקט באחת העיניים, ואני מעוניינת לקרוא מעט בנושא. אשמח אם תוכל
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/01/2002 תאריך עדכון: 29/08/2010
1 דקות קריאה
שאלה:

לאבי יש קטרקט באחת העיניים, ואני מעוניינת לקרוא מעט בנושא. אשמח אם תוכלי להפנות אותי למאמרים / אתרים שבהם המידע המעודכן ביותר. אני מחפשת גם אופני טיפול חדשניים (אלטרנטיביים וקונבנציונליים) וגם מידע כללי עם אוריינטציה מדעית.
תשובה:
לאבי יש קטרקט באחת העיניים, ואני מעוניינת לקרוא מעט בנושא. אשמח אם תוכלי להפנות אותי למאמרים / אתרים שבהם המידע המעודכן ביותר. אני מחפשת גם אופני טיפול חדשניים (אלטרנטיביים וקונבנציונליים) וגם מידע כללי עם אוריינטציה מדעית. קטרקט היא עכירות של העדשה הגורמת לעיוורון חלקי או מלא. העכירות היא בדרך כלל תהליך ניווני תלוי גיל. גורמים נוספים המאיצים את התהליך הם עישון, צריכת אלכוהול, חשיפה לשמש, שימוש קבוע בסטרואידים וסוכרת. הטיפול המקובל ביותר הוא ניתוח להחלפת העדשה המחזיר את הראיה לקדמותה. לקריאה נוספת- http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/cataract.html http://www.nei.nih.gov/health/cataract/cataract_facts.htm http://www.eri.harvard.edu/htmlfiles/cataract.html [01/10/2002]

רופאים בתחום
ד"ר רות באר (וייזל)
ד"ר רות באר (וייזל) יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 3 חוות דעת )
"רופאה רגישה, איכפתית מקצועית ובגובה העיניים"
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 8 חוות דעת )
"dr sagiya was sensitive to the child's age, medical history and needed treatment. she explained treatment and surgery to a good understanding. most important for me as a mother is to say: i was confident that i leave my daughter in trustworthy and capable hands"
ד"ר גיל נרדיני
ד"ר גיל נרדיני כירורגיה פלסטית
5.0
( 6 חוות דעת )
"הייתי אצל מלא רופאים לפני הניתוח הזה ורק אצלו הרגשתי הרגשה טובה ובטוחה לעבור את הניתוח הזה , הוא הקדיש לי את כל הזמן בעולם"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו