דלג לתוכן
טיפול בעין עצלה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/04/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

בתי טופלה בשתי עיניה העצלות, והיגענו למצב של 6/9, עדשות מספר 5.75+. האם ישנן דרכים נוספות לשיפור חדות הראיה, תרגול כלשהו (למעט נוירו ויז'ין)? ואם כן, היכן אפשר לבצע זאת?

תשובה:
אמבליופיה, או עין עצלה, מופיעה כתוצאה מקלט ויזואלי ירוד או חסר למוח. אמבליופיה יכולה להיות תוצאה של פזילה, בעיית רפרקציה (תשבורת) כגון אנאיזומטרופיה משמעותית (פער בין שתי העיניים), או כתוצאה מבעיית מדיה כגון קטרקט או עכירות בקרנית. במקרים של אמבליופיה יש לאתר את הבעיה הבסיסית (מאלו שצויינו לעיל) ולטפל בה בהתאם. ללא קשר לבעיה הבסיסית, יש לסגור לסירוגין את העין הטובה כדי לאפשר כניסת אינפורמציה דרך העין האמבליופית. יש לציין כי טיפול זה חייב להיעשות בהוראת רופא ובפיקוחו, מאחר שגם לטיפול יש פוטנציאל להזיק ולגרום חסימה בעין הטובה. ישנן כמה מרפאות פרטיות המציעות טיפולים נוספים על ידי תרגול מול מסך מחשב. באינפומד איננו נוהגים להמליץ על רופאים או מכונים ספצפיים לצורך אבחון או טיפול. בברכה, ד"ר עידו דידי פביאן - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אסף אלבגלי
ד"ר אסף אלבגלי אורתופדיה
מנהל שירות ביחידת כף רגל בבית חולים איכילוב
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 8 חוות דעת )
"dr sagiya was sensitive to the child's age, medical history and needed treatment. she explained treatment and surgery to a good understanding. most important for me as a mother is to say: i was confident that i leave my daughter in trustworthy and capable hands"
ד"ר מיכאל ינקו
ד"ר מיכאל ינקו פסיכיאטריה
4.8
( 78 חוות דעת )
"דר" מיכאל ינקו רופא מקצועי , קשוב , אכפתי , בעל אוזן קשבת ממליצה מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו