דלג לתוכן
הטיפול המומלץ לעור יבש
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/08/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

ככלל, העור שלי הוא רגיל ולא יבש. אבל מחודש יולי יש לי בפנים מספר מוקדים, באיזור הלחיים, בהם העור יבש מאוד. בנוסף, גם השפתיים יבשות, ומריחה יומיומית של וזלין (במשך חודשיים) לא עוזרת. יש לי הפניה לרופא עור, אך מכיוון שמועד התור עוד רחוק, אבקש ייעוץ מה למרוח כדי להציל את המצב. אני עובדת עם ציבור וזה מאוד מפריע לי.

תשובה:
לא ניתן להגיע לאבחנה דרך שאלה בדואר האלקטרוני מבלי לדעת על ההיסטוריה הרפואית של החולה, לערוך בדיקה גופנית מתאימה ולבצע בדיקות מעבדה ובדיקות אחרות. אני מייעץ לך לחכות לתור או לנסות להקדימו, ובינתיים, בהנחה שאין תסמינים נלווים כאדמומיות, גרד או נפיחות, יש לנקוט באמצעי מניעה, כגון הקפדה על ניקיון ולחות העור על ידי שימוש בסבון פנים, ולאחר מכן למרוח קרם לחות לפנים בבוקר ובערב. אם העור מתייבש לאחר כמה שעות בלבד, יש לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום. בנוסף, יש להימנע מחשיפה לשמש ומעישון סיגריות, ויש להרבות בשתיית מים. ד"ר גיל טאובר - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר יונתן קוגן
ד"ר יונתן קוגן קרדיולוגיה
מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב, אסותא אשדוד, קרדיולוג מומחה במחלות לב והתמחות בהפרעות קצב
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
ד"ר הלנה מרטינז
ד"ר הלנה מרטינז עור ומין
4.5
( 13 חוות דעת )
"הייתי מאוד מרוצה מהיחס והמיקצועיות של ד"ר מרטינז."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו