דלג לתוכן
כאבים בעת קיום יחסי מין אחרי כריתת שחלות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני אחרי שני ניתוחים בעברי הרחוק. אחד להוצאת שחלה ורחם, ואחד להוצאת השחלה השניה. אינני מסוגלת לקיים יחסים בגלל הכאבים, ובבמיוחד הכאבים שלאחר מכן. הרופא אומר שאלו ההידבקויות מהניתוח. מה עושים? והאם כאבים כרוניים שיש לי כבר למעלה משנתיים בבטן תחתונה ניתנים לאיבחון ולריפוי? עשו לי קולונוסקופיה, CT ואולטרסאונד וגינלי ולא נמצא כלום עד כה. מה עושים? איך אפשר לקיים יחסים למרות שאני כבר בת 62? 8 שנים ללא תפקוד כאשה זה קשה ובלתי אפשרי. אני צריכה למצוא חבר כי אני גרושה,. ולא יכולה בגלל הכאבים האלה. אני מתרחקת מגברים לגמרי.

תשובה:
אני מבינה לליבך ואכן יש למצוא פיתרון לבעיה. אני ממליצה לך להתייעץ עם מומחה לכאב שיכול לעזור לך יותר בעניין הזה. ייתכן ויש מקום לחסימה עצבית מקומית. הפיתרון אינו גינקולוגי, כיוון שניתוח נוסף רק יגביר את ההידבקויות.
רופאים בתחום
ד"ר תמיר וינברג
ד"ר תמיר וינברג עיניים
5.0
( 24 חוות דעת )
"לדר וינברג הגעתי במצב בעייתי של מספר 12 מינוס וקטרקט מתקדם לגילי. פגשתי רופא מקצועי מאוד, שירותי ורואה אותי ברמה האישית ברמת המתח והחרדה בה הייתי שרויה. לאחר בדיקות, חישובים והסבר מקצועי, עשה ניתוח מדהים. היום אני רואה בזכותו 6:6. מעריכה מאוד וממליצה בחום🌺"
ד"ר אסתר גנלין - כהן
ד"ר אסתר גנלין - כהן נוירולוגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"וואווו! יצאנו מהביקור המומות ולא הפסקנו לדבר עליה. רופאה שהיא לפני הכל אדם ערכי ומרגש. רופאה שרואה מעבר לבעיה הרפואית. מקצועית. אכפתית. הקדישה לנו מזמנה בלי להסתכל על השעון. קשובה. אכפתית. מומלצת בחום. הלוואי וכל הרופאים ינהגו דומה. מודל לחיקוי!"
ד"ר קלוד מסיקה
ד"ר קלוד מסיקה עיניים
רופא עיניים בכיר במרכז הרפואי שערי צדק
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו