דלג לתוכן
שיטות להפסקת הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/10/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בשבוע ה-6 של ההריון עם התקן תוך-רחמי. הרופא המטפל לא הצליח להוציא את ההתקן. אני מעוניינת בהפסקת הריון. האם מותר לעשות הפסקת הריון תרופתית כאשר ההתקן בפנים? אילו סיבוכים יכולים להיות לכך? מה ההבדל בין שאיבה בטשטוש להפסקה כירורגית בהרדמה מלאה, ובאילו מקרים בוחרים באפשרויות אלה?

תשובה:
תהליך הפסקת הריון על ידי כדורים אפשרי עד היום ה-49 להריון, זאת אומרת עד שלושה שבועות של איחור במחזור. את נמצאת בשלב גבולי לביצוע תהליך זה. תהליך הגרידה (שאיבה) הוא תהליך שמתבצע תמיד בחדר ניתוח ובהרדמה כללית. זוהי אומנם הרדמה קצרה, אך מלאה. גרידה מתבצעת כאשר לא ניתן לבצע הפסקת הריון על ידי כדורים בגלל גיל ההריון, או במקרים בהם הכדורים לא מוציאים את כל תכולת ההריון מן הרחם, ויש להשלים את התהליך על ידי גרידה. במקרה שלך, אני ממליצה להתייעץ עם הרופא המטפל. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' עמירם ניר
פרופ' עמירם ניר קרדיולוגיה
מנהל היחידה לקרדיולוגית ילדים ומומי לב במבוגר, המרכז הרפואי שערי צדק, ירושלים
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
ד"ר אנה וסילביצקי
ד"ר אנה וסילביצקי רפואה אסתטית
5.0
( 44 חוות דעת )
"רופאה אמינה מקצועית יסודית ונחמדה ביותר"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו