דלג לתוכן
כניסה להריון עם מחזור לא סדיר, ואורגזמה רק במגע ידני
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/10/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 33, קיימתי יחסי מין פעם ראשונה לפני חודשיים בלבד. קודם היה לי מחזור לא סדיר, עד לפני 4 חודשים. האם זה יכול לפגוע בסיכויים שלי להיכנס להריון? אני לא משתמשת באמצעי מניעה. עוד שאלה: אני לא מקבלת אורגזמה אלא במגע ידני. האם זה נורמלי? האם חוסר קבלת האורגזמה יכול להיות קשור במבנה צוואר הרחם?

תשובה:
מחזור לא סדיר אינו פוגע בהכרח כניסה להריון, אך לעיתים מקשה על קביעת מועד הביוץ. כמו כן, בגילך, אם לא השתמשת בגלולות למניעת הריון לפני כן, המחזור אמור להיות סדיר. אם את נתקלת בקשיים בכניסה להריון, פני לרופא/ת נשים, על מנת שיעזרו לך לסדר את העניין בצורה הורמונלית. לגבי האורגזמה, אחוז גבוה מאוד מהנשים (אם לא מרביתן), אינן מגיעות לאורגזמה בחדירה בלבד, אלא על ידי גירוי ידני, בנוסף לחדירה או בנפרד, באזור הדגדגן. כמו כן ישנן נשים לא מעטות שלא חוו אורגזמה גם אחרי שנים רבות של נסיון, ולכן מצבך נורמלי. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יהודה ספקוטי
ד"ר יהודה ספקוטי נוירולוגיה
5.0
( 4 חוות דעת )
"דר ספקוטי מעבר למיקצועיות מרשימה. הינו אדם אנושי קשוב ואיכפתי. נסך בי בטחון ואמון. הלואי וכל הרופאים יהיו כמוהו."
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר ולדימיר וייסרטרייגר
ד"ר ולדימיר וייסרטרייגר רפואה אסתטית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו