דלג לתוכן
ויטמינים מסוימים במינונים מסוימים גורמים לי לכאבי ראש חזקים ביותר. כל ה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 31/10/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

ויטמינים מסוימים במינונים מסוימים גורמים לי לכאבי ראש חזקים ביותר. כל הרופאים עימם התייעצתי בנושא אמרו שאין כל קשר בין ויטמינים לבין כאב ראש, אבל, במקרה שלי, אין כל ספק שיש קשר .כאבי הראש הם חזקים ביותר, וללא הוויטמינים אין לי כאבי ראש כלל. בכל פעם שניסיתי לקחת ויטמינים מסוג B נגד נשירת שיער, היה לי כאב ראש מהסוג הזה. כנ"ל גם עם חומצה פולית במינון של 5 מ"ג (כשלקחתי 400 מק"ג זה היה בסדר), אבץ, צנטרום (רק מולטי ויטמין של סולגאר היה לי בסדר). בכל פעם אני מפסיקה לכמה ימים, כאבי הראש חולפים. אני מחדשת את צריכת הוויטמינים וכאבי הראש חוזרים. ניסיתי את זה כבר עשרות פעמים ואין בכך כל ספק, למרות מה שכל הרופאים אמרו. האם יש לכם הסבר לתופעה? האם זה אומר שמשהו לא בסדר?

תשובה:
כאבי הראש עשויים להיגרם מניאצין, הלא הוא ויטמין B3, או מתוצרת של חברה שפשוט אינה מתאימה לך. מציעה שתנסי ויטמינים מחברה אחרת, וראי אם יש הבדל בכאבי הראש. אם עדיין הם נמשכים, כדאי להפסיקם.
רופאים בתחום
ד"ר אריאל דינבר
ד"ר אריאל דינבר יישור שיניים ולסתות (אורתודונטיה)
מומחה ליישור שיניים
ד"ר רוני רוזן
ד"ר רוני רוזן גסטרואנטרולוגיה
ד"ר הילטון קנגיסר
ד"ר הילטון קנגיסר רפואת שיניים
4.9
( 25 חוות דעת )
"דר הילטון קנגיסר מקצועי, סבלני, מסביר ,ועדין ואכן ההרגשה היא לא טראומטית. הטיפול נעשה באווירה נינוחה. ההרגשה היא שהמטופל נמצא בידיים מיומנות…. ממליצה בחום…."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו