דלג לתוכן
בדיקות דם שיכולות להראות על קיום מחלה נגיפית
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 31/10/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

בבדיקות האחרונות שביצעתי עלו הממצאים הבאים. מה משמעותם? mch 26.8 platelets 127 mpv 12.3 mcv 80 creatinine 1.3 alt (gpt) 25 lymphocytes 19.1 monocytes 14 ferritin 586 b12 249 folic acid 3.5 כל שאר המדדים (כימיה בדם, המטולוגיה, בקטריולוגיה, סרולוגיה) היו בטווח הנורמה. אודה לתשובתכם.

תשובה:
רמת הטסיות בדם נמוכה במידה קלה, רמת המונוציטים בדם מוגברת וכן רמת הפריטין. הפריטין הוא מדד לרמת הברזל בדם, אך רמתו עולה גם במצבים של דלקת. בפורטל אינפומד ניתן למצוא מידע על תוצאות בדיקות מעבדה שונות. פירוש תוצאות המעבדה צריך להתבצע על סמך ההיסטוריה הרפואית שלך, הסיבה שבגינה הופנית לביצוע הבדיקות, הבדיקה הגופנית שנעשתה על ידי רופא ובמידת צורך בדיקות מעבדה והדמיה נוספות. התוצאות האלו יכולות להעיד על מחלה נגיפית כגון מחלת הנשיקה. עליך לפנות לרופא המטפל בך על מנת להתיעץ עמו ולקבל ממנו הסבר על משמעות תוצאות הבדיקות.
רופאים בתחום
 דנטל סמייל
דנטל סמייל רפואת שיניים
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
ד"ר אריאל יודלב
ד"ר אריאל יודלב רפואת שיניים
5.0
( 14 חוות דעת )
"לאחר שעברתי רופאים רבים עם טיפולים לא פשוטים החוויה הייתה שונה לגמרי מקצועית ורגישה. גם התוצאה לאורך זמן הייתה מצויינת."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו