דלג לתוכן
נימול ביד ורגל שמחייבים בירור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/02/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני שבוע התחלתי להרגיש תחושה של נימול ביד שמאל וברגל שמאל (בעיקר באזור כף היד והרגל). בעבר סבלתי מדלקת במרפק שגרמה לנימול ביד אחת עד תחושת שיתוק. כחלק מהבדיקות עשיתי צילום צווארי ונאמר לי שיש לי לחץ של החוליות על העצבים ועל חוט השדרה. בגלל הנ"ל הופניתי כעת ע"י רופא משפחה לצילום של עמוד השדרה. האם יש צורך בבדיקה אחרת? דבר נוסף - אני לוקחת גלולות למניעת הריון מרסילון. האם ייתכן שיש קשר לכך?

תשובה:
אין קשר לגלולות למניעת ההריון ולתחושת הנימול. אינני יודעת את עברך הרפואי ועל כן יהיה לי קשה לייעץ. צילום רגיל אינו תמיד נותן תמונה ברורה של תזוזה של החוליות, ולעיתים צריך לבצע CT או MRI, או לחשוב על כיוונים אחרים שיכולים לתת הסבר לתלונותייך, אך כמובן שמתחילים קודם כל מביצוע צילום רגיל. במידה והצילום אינו נותן מענה מספק והסבר לתלונות, בהחלט יהיה צורך בבירור נוסף. בהצלחה. ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר ירון ברין
ד"ר ירון ברין אורתופדיה
5.0
( 9 חוות דעת )
"טיפול מצוין.אדיבות.מאוד מומלצת.תודה"
ד"ר אלי קפלן
ד"ר אלי קפלן נפרולוגיה
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו