דלג לתוכן
הסבר תוצאות בדיקת אקו לב
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/11/2009 תאריך עדכון: 29/06/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 45. בבדיקת אקו לב התקבלו התוצאות הבאות: חדר שמאל - תפקוד גלובלי. פרוזדור שמאל, חללי לב ימניים, ואאורטה - הכל תקין. הבעיה - אי ספיקה מיטרלית קלה, אי-ספיקה טריקוספידלית מינימלית ללא לחץ ריאתי. גלי A גדולים מ- E. לא הודגם תפליט פריקרדיאלי.

תשובה:
חללי הלב הימניים תקינים, וזה כולל את חדר ימין. לפי תוצאות הבדיקה שלך, התפקוד הכללי של הלב תקין. ישנה הפרעה ביכולת הלב בהרפיה (יחסי גלי A>E) וישנן הפרעות קלות בסגירת חלק מהמסתמים. השלכות התוצאות של בדיקה זו תלויות במידה רבה בהיסטוריה הרפואית שלך, במצבך הכללי, ובממצאי בדיקה גופנית. אי ספיקה קלה או מינימלית של המסתמים הוא ממצא די שכיח, ששכיחותו עולה עם הגיל. אתה מוזמן לקרוא עוד על הנושא בתשובה הבאה: http://www.infomed.co.il/questions/q_060209_3.asp
רופאים בתחום
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5.0
( 15 חוות דעת )
"אחרי הרבה ביקורות טובות שקיבלתי מחברות שלי על ד"ר דימול הגעתי אליה עם הבת שלי, והבנתי במה מדובר ... מקצועית, יסודית, לא מפספסת אף בדיקה, מסבירה כל פרט בתהליך וזמינה לכל שאלה.. הבת שלי ממש הרגישה בנוח איתה לדבר ולשתף בתהליך .. לא מובן מאליו"
אורתוטיסט שמואל להב
אורתוטיסט שמואל להב אורתופדיה
אורתוטיסט ומנהל את מכון אורתופדי ברזילי-להב
פרופ' פרנסיס סרור
פרופ' פרנסיס סרור כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"פרופ׳ סרור דאג להסביר לנו על המצב של הילד שלנו, ענה על כל השאלות וחששות שלנו. הוא התייחס לילד בגובה העיניים, היה נעים ומקצועי ביותר. יצאנו מהייעוץ כשכל השאלות שלנו נענו ומרוצים מאוד. בהחלט נמליץ עליו!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו