דלג לתוכן
גלולות למניעת הריון לנשים עם שחלות פוליציסטיות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/11/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אובחנתי כבעלת תסמונות שחלות פוליציסטיות, ולצערי, אני סובלת מרבים מתסמיניה: שיעור יתר, אקנה, השמנה בבטן ונשירה חריפה. רופא הנשים המליץ לי ליטול גלולות למניעת הריון כפתרון לתסמינים המתוארים, אלא שלא היתה לו המלצה חד-משמעית לגבי סוג הגלולה. איזה סוג גלולה מומלץ לפתרון בעיית נשירת השיער? בעיה זו מטרידה אותי במיוחד. והאם יש סכנה שהפסקת הגלולות תחריף את התסמינים המתוארים, כך שאהיה משועבדת לגלולות עד שארצה להיכנס להריון?

תשובה:
גלולות למניעת הריון הן הפתרון והטיפול לנשים הסובלות מתסמונת שחלות פוליציסטיות. אין חשיבות לסוג הגלולות. אבל אם את סובלת מכל התופעות שנקבת, כדאי להשתמש בגלולות המכילות מינון גבוה יחסית של הורמונים. מרשם לסוג גלולה מסוימת תוכלי לקבל מרופא הנשים שלך, אני לא אוכל להמליץ לך על סוג ספציפי. נשים הסובלות מתסמונת שחלות פוליציסטיות בדרך כלל לוקחות גלולות באופן קבוע, עד שהן מעוניינות להיכנס להריון. כאשר תפסיקי את נטילת הגלולות, תופעות הלוואי לא יחמירו, רק יחזרו למצב שהיה לפני נטילת הגלולות. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר ראובן אייכנבאום
ד"ר ראובן אייכנבאום נוירולוגיה
רופא מומחה בנוירולוגיה ושיקום
פרופ' בנימין מילר
פרופ' בנימין מילר עיניים
רופא עיניים בכיר בביה"ח איכילוב. מומחה במחלות רשתית וגלאוקומה
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו