דלג לתוכן
כאבי בטן ממקור לא ברור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/11/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 23. אני סובלת מכאבי בטן כבר כשנה וחצי. כמעט כל חודש אני סובלת מהתקפות כאבי בטן הנמשכות בין חמישה ימים לשבוע. עשיתי הרבה בדיקות, ביניהן אולטרסאונד בטן עליונה ותחתונה, גסטרוסקופיה, בדיקת דם, CT, והכל היה בהן תקין. זה מכניס אותי לדילמה, כי עכשיו התחתנתי ואני מאוד מפחדת להיכנס להריון. האם הכאב הזה ישפיע על ההריון?

תשובה:
כפי שבוודאי נוכחת לדעת, כאבי בטן הם סימפטום שיכול להעיד על אינספור בעיות, ביניהן זיהומים בדרכי העיכול, פתולוגיות הקשורות ללבלב, פתולוגיות הקשורות לכבד, בעיות גינקולוגיות, שינויים הורמונליים, לחצים פסיכולוגיים ועוד. נראה שעברת את כל הבדיקות האפשריות, וכאן קצרה ידנו מלהושיע. לא ציינת אם עברת בירור גינקולוגי. אם לא עברת בירור כזה, אני ממליצה לעשותו. אם לא נמצאה כל פתולוגיה, לא נראה שאת צריכה לחשוש מכניסה להריון. פשוט נסי להירגע, להקפיד על אורח חיים בריא, הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית, וקבלי את ההריון, לכשיגיע, באהבה. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר יובל בן אמנון
ד"ר יובל בן אמנון פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5.0
( 15 חוות דעת )
"אחרי הרבה ביקורות טובות שקיבלתי מחברות שלי על ד"ר דימול הגעתי אליה עם הבת שלי, והבנתי במה מדובר ... מקצועית, יסודית, לא מפספסת אף בדיקה, מסבירה כל פרט בתהליך וזמינה לכל שאלה.. הבת שלי ממש הרגישה בנוח איתה לדבר ולשתף בתהליך .. לא מובן מאליו"
ד"ר גיל באר
ד"ר גיל באר ילדים
5.0
( 3 חוות דעת )
"זמינות מלאה לתורים בטווחי זמן קצרים, ד״ר גיל באר היה נעים ונוח, הסביר לעומק מה הוא בודק ובדק דברים נוספים מעבר לנושא לשמו הגעתי, נתן חוות דעת ברורה ומקצועית ובעיקר השרה תחושה טובה ורגועה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו