דלג לתוכן
בעיה של כאבי צוואר ומיגרנות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/03/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני יחסית צעירה וסובלת ממתח נפשי, לחץ דם גבוה ועודף משקל. לאחרונה, לסירוגין אני סובלת מכאבים חזקים בצוואר, שבנוסף גורמים לי למיגרנות (לאחר בדיקה יש יישור של הצוואר ואני מתעתדת לעשות פיזותרפיה), ואם די בכל אלה, לאחרונה בלילה נרדמות לי כפות הידים עד כדי כך שאני מתעוררת. האם זה מעיד על דבר מה? (בעלי עבר אירוע מוחי לפני חצי שנה ואני די חוששת)

תשובה:
הסימפטומים שאת מתארת אינם אופייניים לאירוע מוחי, אולם היותך סובלת מעודף משקל ויתר לחץ דם מעלה את הסיכון לטרשת עורקים ואירועי לב ומוח ללא קשר לסימפטומים שלך. לכן עלייך לנסות לרדת במשקל, לטפל ולאזן את לחץ הדם הגבוה, לעשות פעילות גופנית באופן קבוע ולעקוב אחר רמת השומנים בדם. לגבי הסימפטומים מהם את סובלת - ראשית, מתח נפשי כשלעצמו יכול להוביל לכל הסימפטומים אותם את מתארת. שנית - בעיה בעמוד שדרה צווארי, שלדברייך נמצאה אצלך בצילום צוואר, יכולה להתבטא בכאבי צוואר, כאבי ראש ואף נימול והפרעות תחושה בידיים. מאידך, כאשר מופיעים סימפטומים נוירולוגיים כאלה (תחושת ההירדמות של הידיים) בתדירות גבוהה - יש מקום להמשך בירור שיכלול תשאול, בדיקה גופנית ונוירולוגית וגם בדיקות הדמייה נוספות כגון CT עמוד שדרה צווארי, וזאת על מנת לשלול בעיה חמורה יותר בעמוד השדרה הצווארי שמצריכה טיפול מעבר לפיזיותרפיה.
רופאים בתחום
ד"ר אריאל יודלב
ד"ר אריאל יודלב רפואת שיניים
5.0
( 16 חוות דעת )
"He is an excellent and very professional dentist.I have no hesitation recommending him for all issues concerning teeth. Dr.Janette Segal"
ד"ר הלנה מרטינז
ד"ר הלנה מרטינז עור ומין
4.5
( 12 חוות דעת )
"דר מרטינז רופאה מקצוענית, יסודית, ואמפטית. מומלצת בחום."
ד"ר גיל נרדיני
ד"ר גיל נרדיני כירורגיה פלסטית
5.0
( 6 חוות דעת )
"הייתי אצל מלא רופאים לפני הניתוח הזה ורק אצלו הרגשתי הרגשה טובה ובטוחה לעבור את הניתוח הזה , הוא הקדיש לי את כל הזמן בעולם"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו