דלג לתוכן
חיסון נגד דלקת קרום המוח היפנית בהריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/04/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אנו נמצאים באסיה. השבוע קיבלתי את החיסון השלישי, המשלים, נגד קדחת המוח היפנית. היום עשיתי בדיקת הריון ביתית, ומסתבר שאני בהריון. האם יש לחיסון השלכות לא רצויות על ההריון?

תשובה:
אין מספיק מידע לגבי מתן החיסון בהריון. מנהל המזון והתרופות האמריקאי ממליץ לא להתחסן בהריון, אבל אם אישה הרה נוסעת לאזור מסוכן, בכל זאת נותנים את החיסון. להלן ההוראות: No specific information is available on the safety of JE vaccine in pregnancy. Vaccination poses an unknown but theoretical risk to the developing fetus, and the vaccine should not be routinely administered during pregnancy. Pregnant women who must travel to an area where risk of JE is high should be vaccinated when the theoretical risks of immunization are outweighed by the risk of infection to the mother and developing fetus. לסיכום, כיוון שגילית שאת בהריון לאחר שכבר חוסנת, הייתי ממליץ לעקוב בקפידה אחרי התפתחות העובר ולהיות במעקב של גינקולוג ומומחה למחלות זיהומיות. תוכלי לקרוא עוד על החיסון באינדקס החיסונים של אינפומד: http://www.infomed.co.il/vacc1.asp?vID=25
רופאים בתחום
 דנטל סמייל
דנטל סמייל רפואת שיניים
ד"ר צבי חי ברנע
ד"ר צבי חי ברנע נפרולוגיה
מומחה בנפרולוגיה, רופא בכיר מחלקה נפרולוגית בית חולים וולפסון
ד"ר גיל נרדיני
ד"ר גיל נרדיני כירורגיה פלסטית
5.0
( 6 חוות דעת )
"הייתי אצל מלא רופאים לפני הניתוח הזה ורק אצלו הרגשתי הרגשה טובה ובטוחה לעבור את הניתוח הזה , הוא הקדיש לי את כל הזמן בעולם"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו