דלג לתוכן
תחושת מחנק בזמן העבודה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/05/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

זה שלושה חודשים שתוך כדי ישיבה אני חש לפתע מחנק קל, תחושה של העדר שליטה, ואז נבהל, קם מייד ועושה תנועות כדי לצאת מזה. אני עובד במשרד שאין בו חלון לכניסת אוויר צח, אבל לא בטוח שזאת הסיבה, כי במאמץ איני מרגיש בבעיה של כושר גופני.

תשובה:
חשוב להבין אם תחושת המחנק אותה אתה חווה קשורה גם למחשבות שונות של פחד מן המקום הסגור או ללחץ נפשי כלשהו המלווה את התקופה האחרונה, ואם ישנם סימפטומים נוספים, כמו קוצר נשימה, בחילות וכדומה. על פני הדברים, אם מדובר רק בתחושת המחנק הזו, ייתכן בהחלט שהבעיה היא חוסר חמצן, ולכן אני ממליצה לערוך הפסקות יזומות כל שעתיים-שלוש, לצאת לשאוף אוויר, לחלץ עצמות ולחזור לעבודה. בכל מקרה, אם התופעה חוזרת על עצמה, אני ממליצה לך לפנות לבדיקה אצל הרופא המטפל. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
פרופ' זיו מזור
פרופ' זיו מזור רפואת שיניים
מנהל מרפאה רב תחומית ומרכז לטיפולי חניכיים והשתלות שיניים בתל אביב
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו