דלג לתוכן
טיפול בכאבים בשוק
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/10/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני שלושה יומיים התחלתי לסבול מכאבים חזקים בשוק (מתחת לצד האחורי של הברך). הכאבים מופיעים בעיקר בהליכה ובכל ניסיון ליישר את הרגל. ברצוני לציין שלא ביצעתי לפני כן פעילות גופנית כלשהי. ניסיתי לחמם את האזור ומרחתי עליו משחת "בן-גיי", אך הכאב לא מפסיק. האם ייתכן שמדובר ביותר מהתכווצות שרירים?

תשובה:
כאב באספקט האחורי של השוק יכול לנבוע מ : 1- שריר התאומים ( ייתכן היתפסות וייתכן קרעים ברמות חומרה שונות). 2- העצב הטיביאלי האחורי במעברו בשוק. 3- כאב מוקרן מהגב התחתון . 4- מנח קרסול לא תקין הפוגע במעבר הכוחות והעומסים דרך השוק. האפשרויות הסבירות ביותר לדעתי הן ששריר התאומים נתפס או קרע בדרגה כלשהי. לעת עתה- נסה לעשות עיסוי עדין לשרירי השוק האחורית. נסה לבצע מתיחות עדינות (מצורף קישור לתרגילים לדוגמא) http://www.med.umich.edu/1libr/sma/sma_xankspra_art.htm
רופאים בתחום
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 37 חוות דעת )
"דר תמר פדות קלויזמן רופאה מקצועית הסבירה בבהירות על מהלך הניתוח כמו כןרופאה מרגיעה מאד בנחת רוח נעים לשהות בקירבתה על כן אני מודה לה על הטיפול ממליצה בחום לעבור אצלה את הטיפול"
ד"ר קורנליוס נאסר
ד"ר קורנליוס נאסר עיניים
מומחה רשתית כירורגית , רופא בכיר ומנתח במחלקת עיניים מרכז רפואי אסף הרופא
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו