דלג לתוכן
בבדיקת דם שעשיתי לאחרונה ערכי הכולסטרול שלי היו 240 , HDL = 57 LDL = 1
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/12/2003 תאריך עדכון: 18/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בבדיקת דם שעשיתי לאחרונה ערכי הכולסטרול שלי היו 240 , HDL = 57 LDL = 165 אני עוסק בפעילות גופנית סדירה BMI=21 , לחץ דם תקין. האם זה תקין ? אם לא, איך לשפר ?

תשובה:
גורמי הסיכון העיקריים להתקפי לב הם לחץ דם גבוה, סוכרת, עישון, נטיה למחלות לב במשפחה, גיל מעל 45 בגברים ו 55 בנשים. היות ואנו לא יודעים כמה גורמי סיכון יש לך נגיד באופן עקרוני ש- אדם בריא עם פחות משני גורמי סיכון למחלת לב צריך לשאוף להגיע לרמת LDL של מתחת ל .mg/dl 160 אדם בעל שני גורמי סיכון למחלת לב ומעלה צריך לשאוף להגיע לרמת LDL מתחת ל mg/dl 130 . באדם עם מחלת לב פעילה רמת ה LDL צריכה להיות מתחת ל 100 mg/dl. כלומר- במקרה שלך יש פרקציה גבוהה יחסית של הכולסטרול הרע LDL מעל 160. לכן כדאי לפנות לדיאטנית ולהתייעץ לגבי תזונה להפחתת ה LDL, ולהמשיך בפעילות הגופנית שאתה מבצע. לקריאה בקשר להמלצות תזונה- http://www.infomed.co.il/questions/q_111202_1.htm
רופאים בתחום
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר רון קורמן
ד"ר רון קורמן רפואה אסתטית
ד"ר יובל בן אמנון
ד"ר יובל בן אמנון פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו