דלג לתוכן
אני סובלת מגיל 18 מדפיקות לב מהירות. זה התחיל בהריון ואמרו לי שזה יפסיק
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/12/2003 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובלת מגיל 18 מדפיקות לב מהירות. זה התחיל בהריון ואמרו לי שזה יפסיק כשאני אלד, דבר שלא קרה עד היום. מאז אני מטופלת בנורמיטן 50 מ"ג ליום ודרלין 20 מ"ג ליום. עשיתי אקו לב- היה תקין, בלוטת התריס- תקין, הולטר 48 שעות -מצאו שהדופק מהיר אך אין הפרע

תשובה:
כאשר יש אפיזודה של לחץ בחזה, צריך לפנות לחדר מיון ולהיבדק בדיקת רופא, אקג ובדיקות דם - על מנת לקבל תמונה מלאה האם מקור הכאב לבבי, ולטפל בהתאם. עקרונית כאשר קצב הלב עולה, כן עולה גם דרישתו לחמצן, ואז עשויה להיווצר תעוקה. בכל מקרה רצוי לקחת דופק בזמנים שונים ביום ובייחוד בזמן כאבים בחזה. לגבי דפיקות הלב- מדובר בבעיה מורכבת. כדאי מאוד להתייעץ שוב עם קרדיולוג מומחה בנושא ספציפי זה, כי יש כל הזמן חידושים בתחום, וייתכן שאת צריכה לעבור עוד בדיקות שיתנו מענה לבעיה, כיוון שנשמע שאת בהחלט ממשיכה לסבול מכך. כדאי להגיע לקרדיולוג עם תפקודים עדכניים של תפקודי בלוטת התריס, ואקג קודם. חסר בחומצה פולית לא קשור לבעיה, אך כמובן שהוא מצריך התייחסות והשלמה תזונתית, במיוחד אם את מתכננת הריון נוסף.
רופאים בתחום
ד"ר אלי שולמן
ד"ר אלי שולמן רפואה אסתטית
5.0
( 3 חוות דעת )
"דר שולמן איש נעים ומיומן חזרתי אליו לטיפול חוזר. נעים וסבלני!"
פרופ' בנימין מילר
פרופ' בנימין מילר עיניים
רופא עיניים בכיר בביה"ח איכילוב. מומחה במחלות רשתית וגלאוקומה
ד"ר אריאל יודלב
ד"ר אריאל יודלב רפואת שיניים
5.0
( 16 חוות דעת )
"He is an excellent and very professional dentist.I have no hesitation recommending him for all issues concerning teeth. Dr.Janette Segal"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו