שאלה - האם ליפיטור יכולה להשפיע על התפקוד המיני?

השאלה:
האם התרופה ליפיטור יכולה לגרום בעיות בתפקוד המיני?




תשובה:


מבין כל תופעות הלוואי הידיעות של התרופה, הפרעות זקפה נזכרות בסוף בתור case report, כלומר מוכר רק מקרה בודד כזה, כך שיכול להיות שיהיו בעיות כאלה, אבל זה מאוד לא שכיח.

בברכה,

ד"ר שירי אורי - אינפומד










רופאים ומכונים בפוקוס
רופאים בתחום
ד"ר רוית ינקו ד"ר רוית ינקו
מומחית בכירורגיה פלסטית ורופאה בכירה במרכז... קרא עוד
ד"ר שלומית כהן ד"ר שלומית כהן
רופאה פסיכיאטרית מומחית קרא עוד
הכי נצפים
מתאפקים לשירותים? 8 טעויות שעושים בעבודה - ועולות בבריאות

מתאפקים לשירותים? 8 טעויות שעושים בעבודה - ועולות בבריאות

להמשך קריאה >>
"רוצה בן? תאכלי אבוקדו": כל האמת על קביעת מין הילוד

"רוצה בן? תאכלי אבוקדו": כל האמת על קביעת מין הילוד

להמשך קריאה >>
לא סתם טיפול שיניים: הצערת הפנים על ידי דנטל פייס ליפטינג

לא סתם טיפול שיניים: הצערת הפנים על ידי דנטל פייס ליפטינג

להמשך קריאה >>

יש לך שאלה?

בריאות זה אינפומד – אתר רפואה המקיף בישראל