דלג לתוכן
הסרת קעקועים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/12/2009 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

עד כמה שידוע לי הסרת קעקועים נעשית בלייזר, ורציתי לדעת אם יש דרך אחרת. האם ניתן להמיס את הפיגמנטים ולסלקם בדרך פחות אגרסיבית?

תשובה:
למיטב ידיעתי, ישנן כיום 4 שיטות עיקריות להסרת קעקועים: השיטה הביתית, המוכרת בעיקר בארה"ב, היא שימוש בתכשירים שונים שהיצרנים מבטיחים שהם מעלימים את הקעקועים, אך אמינותם מוטלת בספק גדול. שיוף של העור העליון בעזרת חומרים כמו אבקת יהלומים, כך שלאחר כמה טיפולים אמור הקעקוע להיעלם. שיטה זו טובה ויעילה רק כאשר מדובר בקעקועים שטחיים (לרוב חובבניים) או צבעוניים קטנים. יש שיטה כירורגית, שבה פשוט מנתחים ומסירים את האזור המקועקע. גודל הצלקת שנותרת תלוי בגודל הקעקוע. טיפול בקרני לייזר מבטיח את העלמת הקעקוע תוך כמה טיפולים, אך בשיטה זו, יש בדרך כלל בעיה להסיר את הצבעים כחול וירוק. כפי שאת רואה, כמו בכל דבר בחיים, לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה. כדי לבחור את השיטה המתאימה, צריך לדעת מהו גודל הקעקוע, מה צבעו, מתי ואיפה הוא נעשה ועוד. שיהיה בהצלחה! ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יובל בן אמנון
ד"ר יובל בן אמנון פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה
ד"ר נאסים אלקרנאוי
ד"ר נאסים אלקרנאוי אורתופדיה
מומחה לכירורגיה אורתופדית
ד"ר הילטון קנגיסר
ד"ר הילטון קנגיסר רפואת שיניים
4.9
( 25 חוות דעת )
"דר הילטון קנגיסר מקצועי, סבלני, מסביר ,ועדין ואכן ההרגשה היא לא טראומטית. הטיפול נעשה באווירה נינוחה. ההרגשה היא שהמטופל נמצא בידיים מיומנות…. ממליצה בחום…."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו