דלג לתוכן
מהי בדיקת EEG והאם היא יכולה לגרום לנימול
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/12/2008 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

היום עברתי בדיקת EEG. בזמן הבדיקה רגל שמאל שלי קפצה כמה פעמים מבלי שהיתה לי שליטה בזה. לאחר הבדיקה, כשהייתי בדרך לביתי, איבדתי תחושה ברגל שמאל ונפלתי, כשניסיתי לקום עדיין לא היתה לי תחושה ברגל שמאל ונפלתי שוב. רציתי לדעת אם הבדיקה היא הגורם לכך.

תשובה:
בדיקת EEG, או אלקטרואנצפלוגרפיה, היא בדיקה בה מתבצע רישום של גלי המוח. מוחנו פועל על ידי כך שעוברים בו זרמים חשמליים באופן מסוים. הרישום מאפשר לזהות זרמים לא תקינים. המכשיר רק רושם את מה שקורה במוח, ואינו יוצר זרמים או משפיע על המוח בשום אופן שהוא, בדומה למצלמה המצלמת את המתרחש אך אינה משנה את מה שקורה בתמונה. לכן לא יתכן שהתופעה המתוארת התרחשה בשל הבדיקה, ונראה שזהו צירוף מקרים. מומלץ, כמובן, לפנות לרופא המטפל ולהמשיך בבירור התסמינים. איחולי בריאות ד"ר נועה גולדשר מינרבי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5.0
( 15 חוות דעת )
"אחרי הרבה ביקורות טובות שקיבלתי מחברות שלי על ד"ר דימול הגעתי אליה עם הבת שלי, והבנתי במה מדובר ... מקצועית, יסודית, לא מפספסת אף בדיקה, מסבירה כל פרט בתהליך וזמינה לכל שאלה.. הבת שלי ממש הרגישה בנוח איתה לדבר ולשתף בתהליך .. לא מובן מאליו"
ד"ר תמיר וינברג
ד"ר תמיר וינברג עיניים
5.0
( 24 חוות דעת )
"לדר וינברג הגעתי במצב בעייתי של מספר 12 מינוס וקטרקט מתקדם לגילי. פגשתי רופא מקצועי מאוד, שירותי ורואה אותי ברמה האישית ברמת המתח והחרדה בה הייתי שרויה. לאחר בדיקות, חישובים והסבר מקצועי, עשה ניתוח מדהים. היום אני רואה בזכותו 6:6. מעריכה מאוד וממליצה בחום🌺"
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו