ריבופלאבין

סוג: ויטמין סיכון מנת יתר שמות נוספים:

מקורות תזונתיים וטבעיים
ריבופלאבין מצוי ברוב המזונות. מקורות טובים לויטמין זה הם כבד, חלב, גבינה, ביצים, ירקות עם עלים ירוקים, דגנים מלאים וקטניות. גם שמרים הם מקור עשיר בויטמין זה.

תכשירים רפואיים
ניתן להשיג ריבופלאבין ללא מרשם רפואי, לבד או במגוון רחב של תכשירי ויטמינים ומינרלים.

סוגי אוכל המכילים את הויטמין
כבד,חלב,גבינה,ביצים,לחם ודגנים,קטניות,אגוזים,פירות,

חיוני לטיפול ב:
התמכרות לאלכוהול



כמות יומית מומלצת

גברים:1.6 מ"ג

נשים:1.3 מ"ג

בזמן הריון:1.6-1.8 מ"ג

פירוט: הקיצבות היומיות המומלצות הן: 0.4 מ"ג (מלידה עד 6 חודשים), 0.6 מ"ג (6 חודשים עד שנה), 0.8 מ"ג (מגיל שנה עד 3 שנים), 1.0 מ"ג (4 - 6 שנים), 1.4 מ"ג (7 - 10 שנים), 1.6 מ"ג (גברים מגיל 11 - 14 שנים), 1.7 מ"ג (גברים מגיל 15 - 22), 1.6 מ"ג (גברים מגיל 23 - 50), 1.4 מ"ג (גברים מעל גיל 51), 1.3 מ"ג (נשים מעל גיל 11). בהריון יש להוסיף 0.3 מ"ג, ובהנקה - 0.5 מ"ג.&




מינון לטיפול בחסר

בדרך כלל 5 - 25 מ"ג ליום, בשילוב עם ויטמינים אחרים מקבוצה B .











הצטרפו לאינדקס הרופאים!