10 דרכים שיעזרו לכם להפחית במשקל - ומהר

האביב כבר רשמית כאן, הקיץ בפתח - ועוד רגע לא נוכל להסתיר את הקילוגרמים העודפים מתחת לבגדים. כך תוכלו להוריד אותם - ומהר

כתבה פרסומית כתבת חסות


תאריך עדכון: 22/03/2015

האביב כבר רשמית כאן, הקיץ בפתח - ועוד רגע לא נוכל להסתיר את הקילוגרמים העודפים מתחת לבגדים. כך תוכלו להוריד אותם - ומהר


1.  אכלו פחות בחוץ

אם אתם רגילים לאכול צהריים בחוץ - כדאי שתדעו שזה פוגע מאוד במשקל שלכם. גם סלט פשוט במסעדה יכול "לעלות" לכם מאות קלוריות, לפעמים אפילו אלף (אם הוא מגיע עם רכיבים מטוגנים, למשל). מה עושים? אוכלים בחוץ פעם בשבוע ומזמינים חזה עוף בגריל.


קראו עוד: טרנד חדש - אימון כולל ב-4 דקות


2.  אכלו ארוחת בוקר של 300 קלוריות

מדלגים על ארוחת הבוקר במחשבה שכך תצרכו פחות קלוריות? אתם גורמים לעצמכם נזק. אכלו מדי יום ארוחת בוקר בת 300 קלוריות שמכילה חלבונים ופחמימות מלאות. היא תעזור לכם להיות שבעים יותר במהלך היום ותפחית את הנשנושים בין הארוחות.


3.  פעילות גופנית - לא רק במכון

הכניסו פעילות גופנית לשגרה שלכם, גם בזמנים שלא מיועדים לכך באופן ספציפי. עלו במדרגות במקום במעלית, בצעו כפיפות בטן מול הטלוויזיה ורקדו עם הילדים לצלילי שיר אהוב אחר הצהריים.


4.  רוקנו את המזווה ממכשולים

קונים חטיפים "בשביל הילדים"? גבינות שמנות "בשביל האורחים"? הרי בסוף מי שאוכל אותם זה אתם. זה הזמן לעבור על המזווה ולנקות אותו מכל מה שיכול להכשיל אתכם בדרך הבריאה והקלה יותר שבחרתם.


דיאטה. פעילות גופנית עוזרת לרדת במשקל

פעילות גופנית. גם מול הטלוויזיה


5.  שימו מוזיקה שמלהיבה אתכם 

הכינו לעצמכם מיקס של שירים שאתם אוהבים לשמוע ומעוררים אתכם. כך יהיה לכם משהו שיעודד אתכם לקום וללכת למכון או לצאת להליכה.


קראו עוד: 10 סיבות לכך שאתם לא מצליחים להיפטר מהכרס


6.  הוסיפו ירקות לכל ארוחה

האביב הוא העונה שבה הירקות במיטבם. בין אם הם חתוכים, שלמים או מבושלים - הוסיפו אותם לצלחת בכל ארוחה. הם יעזרו לכם להתמלא, יוסיפו סיבים לתפריט וישמרו עליכם שבעים לזמן ארוך יותר.


7.  אל תוותרו על הקינוח

אם תמנעו מעצמכם לחלוטין את הקינוח המתוק - רוב הסיכויים שתשברו מהר, ותחסלו חבילת שוקולד שלמה, במקום שורה אחת. קבעו לעצמכם זמן מדי יום שבו אתם מתפנקים במשהו מתוק. עשו מכך טקס של ממש: שבו ליד השולחן, שימו את החטיף (הקטן) מולכם, הכינו לעצמכם קפה - והתענגו על הרגע.


8.  מצאו פעילות גופנית חדשה שאתם אוהבים

כשעוסקים בכושר חשוב מאוד לגוון. אם עד היום רצתם, ואתם מרגישים שזה כבר משעמם ולא מאתגר אתכם, זה הזמן לעבור לפעילות גופנית חדשה. מכוני הכושר מחדשים כל הזמן, ואתם יכולים לנסות אינספור שיעורים מהנים - שישרפו את הקלוריות בכיף.


קראו עוד: 6 סודות שיגבירו את חילוף החומרים שלכם


9.  הוציאו את הכלב לטיול

מזג האוויר האביבי בחוץ הוא זמן מושלם להליכה, וטיול עם הכלב יכול להפוך לפעילות גופנית נמרצת ומהנה  - עבור שניכם. צאו איתו לשטח, רוצו איתו והשתוללו או סתם לכו איתו לטיול ארוך ברחבי העיר.


10.  ותרו על החטיפים המלוחים

אם זה מגיע בשקית ומלא במלח - זה לא בריא לכם, וגם מוסיף לכם הרבה מאוד קלוריות מיותרות. החליפו את החטיפים המלוחים בחטיפים בריאים יותר, כמו שוקולד מריר או יוגורט עם פרי. הגוף שלכם יודה לכם.




הצטרפו לאינדקס הרופאים!