המרכיב בדגני הבוקר שיגרום לכם לחיות יותר

חוקרים מצאו כי דגני בוקר מסוג מסוים מגנים עלינו מפני מחלות כמו סוכרת וסרטן, ומפחיתים את הסיכון למוות

כתבה פרסומית כתבת חסות


תאריך עדכון: 01/04/2015

חוקרים מצאו כי דגני בוקר מסוג מסוים מגנים עלינו מפני מחלות כמו סוכרת וסרטן, ומפחיתים את הסיכון למוות


האם ייתכן והסוד לאריכות חיים נמצא בצלחת דגני הבוקר שלכם? מחקר חדש מצא כי אנשים שאוכלים סוג מסוים של דגני בוקר חיים זמן רב יותר. מה הסוד: מדובר בדגני בוקר שמועשרים בסיבים תזונתיים.


קראו עוד: הסיבים בפירות נמצאים רק בקליפה? 10 מיתוסים


החוקרים מבית הספר לרפואה ציבורית באוניברסיטת הארוורד גילו כי אנשים שאוכלים דגני בוקר מועשרים בסיבים תזונתיים נמצאים בסיכון מופחת ב-19% למוות. לדברי החוקרים, הסיבים בדגני הבוקר מהווים "גורם פוטנציאלי להגנה", ומי שניזון מאותם דגני בוקר נמצא בסיכון מופחת ב-34% לתמותה מסוכרת ובסיכון נמוך ב-15% למות מסרטן.


דגני בוקר. לפחות 10 גרם סיבים למנה

דגני בוקר. אל תשכחו לבדוק את הסיבים


חשוב להדגיש כי לא בכל דגני הבוקר יש סיבים תזונתיים המספקים הגנה מפני מחלות. דגני בוקר המכילים כמויות גבוהות של סוכר, למשל, לא מספקים את כמות הסיבים הדרושה לכך.


קראו עוד: למה אתם חייבים להוסיף חומוס לתפריט שלכם?


אז איך יודעים? הסתכלו ברכיבים התזונתיים הרשומים על גבי קופסת דגני הבוקר. אם הם מכילים לפחות 10 גרם של סיבים למנת הגשה (30 גרם) - הם מכילים את הכמות הדרושה לכם.


אגב, לא רק דגני בוקר יכולים לגרום לכך. ניתן להשיג סיבים תזונתיים מגורמים רבים אחרים בארוחת הבוקר, כמו שיבולת שועל, לחם מחיטה מלאה ופירות, למשל.


בכל מקרה, המטרה היא לצרוך 10 גרם של סיבים תזונתיים לכל אלף קלוריות שאתם אוכלים במהלך היום. ואם תאכלו את דגני הבוקר המתאימים - תוכלו להשיג אותה כבר בבוקר.



פורומים, תזונה ותוספי תזונה

הודעה
מחבר
תאריך/שעה
הפרעות שינה חמורות אצל גבר צעיר אורלי 12/10/2019 07:47
  • שלום רב, בני בן 32 סובלמהפרעות שינה חמורות לא על רקע רגשי. יש תקופות שגם כדור שינה שלם שלוקח קבוע, לא משפיע.הבנתי שחסרים במינרלים וויטמינים מסוימים יכולים להשפיע ולגרום להפרעות שינה,רציתי לברר מה הם.תודה מראש.

  • + הוסף תגובה
טיפים וייעוץ בנוגע לאימון ותוספי תזונה ??? מתייעץ 07/10/2019 11:47
  • 1. בביצוע של סט תרגילים (דוגמה זה של 7 הדקות https://tinyurl.com/y49h45l9) כדי לשפר את היעלות והתועלת האם כדאי א. זמן ההפסקה בין תרגיל לתרגיל יהיה קצר יותר? ב. זמן התרגיל יהיה גדול יותר? ג. לבצע יותר סטים? ד. שילוב של הדברים למעלה? השאלה שלי היא למה לתת עדיפות לשיפור היעילות? 2. האם כדאי לצרוך תוספי תזונה כגון אבקת חלבון, חומצת אמינו ואחרים? אם כן אשמח לפירוט מתי צריך לצרוך והאופן וגם המלצה לסוגי תוספים מומלצים וחברות? 3. אם יש טיפים ועצות נוספים בנוגע לכושר, אימון ותזונה אשמח לקבל..

  • + הוסף תגובה
חומצה אלפא ליפואית שלומיתי 04/10/2019 16:59
  • אין לי סכרת הרופא המליץ לקחת תוסף זה האם זה יכול להזיק? בת 72 לוקחת פלוויקס.

  • + הוסף תגובה

הצטרפו לאינדקס הרופאים!