המרכיב בדגני הבוקר שיגרום לכם לחיות יותר

חוקרים מצאו כי דגני בוקר מסוג מסוים מגנים עלינו מפני מחלות כמו סוכרת וסרטן, ומפחיתים את הסיכון למוות
כתבה פרסומית כתבת חסות


חוקרים מצאו כי דגני בוקר מסוג מסוים מגנים עלינו מפני מחלות כמו סוכרת וסרטן, ומפחיתים את הסיכון למוות


האם ייתכן והסוד לאריכות חיים נמצא בצלחת דגני הבוקר שלכם? מחקר חדש מצא כי אנשים שאוכלים סוג מסוים של דגני בוקר חיים זמן רב יותר. מה הסוד: מדובר בדגני בוקר שמועשרים בסיבים תזונתיים.


קראו עוד: הסיבים בפירות נמצאים רק בקליפה? 10 מיתוסים


החוקרים מבית הספר לרפואה ציבורית באוניברסיטת הארוורד גילו כי אנשים שאוכלים דגני בוקר מועשרים בסיבים תזונתיים נמצאים בסיכון מופחת ב-19% למוות. לדברי החוקרים, הסיבים בדגני הבוקר מהווים "גורם פוטנציאלי להגנה", ומי שניזון מאותם דגני בוקר נמצא בסיכון מופחת ב-34% לתמותה מסוכרת ובסיכון נמוך ב-15% למות מסרטן.


דגני בוקר. לפחות 10 גרם סיבים למנה

דגני בוקר. אל תשכחו לבדוק את הסיבים


חשוב להדגיש כי לא בכל דגני הבוקר יש סיבים תזונתיים המספקים הגנה מפני מחלות. דגני בוקר המכילים כמויות גבוהות של סוכר, למשל, לא מספקים את כמות הסיבים הדרושה לכך.


קראו עוד: למה אתם חייבים להוסיף חומוס לתפריט שלכם?


אז איך יודעים? הסתכלו ברכיבים התזונתיים הרשומים על גבי קופסת דגני הבוקר. אם הם מכילים לפחות 10 גרם של סיבים למנת הגשה (30 גרם) - הם מכילים את הכמות הדרושה לכם.


אגב, לא רק דגני בוקר יכולים לגרום לכך. ניתן להשיג סיבים תזונתיים מגורמים רבים אחרים בארוחת הבוקר, כמו שיבולת שועל, לחם מחיטה מלאה ופירות, למשל.


בכל מקרה, המטרה היא לצרוך 10 גרם של סיבים תזונתיים לכל אלף קלוריות שאתם אוכלים במהלך היום. ואם תאכלו את דגני הבוקר המתאימים - תוכלו להשיג אותה כבר בבוקר.



פורומים תזונה ותוספי תזונה

הודעה
מחבר
תאריך/שעה
מכשיר אדים מרפאים קורל ארביב 18/02/2020 12:31
  • העם זה עוזר במקרים של הרעלת מתכות כבדות ויכמיקלים

  • + הוסף תגובה
הרעלת מתכות כבדות קורל ארביב 04/02/2020 12:44
  • הרעלה חריפה כימיקלים וכו' מה התוסף שאני צריכה לקחת והמינון אשמח לקבל פרטים

  • + הוסף תגובה
תוספי תזונה בהריון אורית 03/02/2020 23:06
  • שלום אני בהריון בשבוע 8. גניקולוג אמר לי לקחת חומצה פולית, ברזל, אומגה 3 ומולטי ויטמין להריון. רופא אחר, שגם תזונאי, המליץ לי לא לקחת מולטי ויטמין כיוון שיש שם ויטמינים שסותרים זה את זה וכן כי יש שם ויטמין a שאומרים שיכול לגרום לעיוורון לעובר. לכן הוא המליץ לי לקחת ויטמינים שונים בנפרד על פי הפירוט הבא: מנה 1- ברזל בבוקר על בטן ריקה מנה 2- חומצה פולית 5 מ''ג, אומגה 3, טאורין, ויטמינים- e,d,c. חומצה אלפא ליפואית, ליקופן. מנה 3- אבץ ומגנזיום בלי ויטמין A גורם לעיוורון של העובר אני מאוד מבולבלת עם המידע הזה, בין שני הרופאים. מה לעשות?? ואיך ניתן לברר מה נכון ומה כדאי? תודה

  • + הוסף תגובה

הצטרפו לאינדקס הרופאים!