הכינו את עצמכם לים: 4 תרגילים לגוף חטוב

רוצים להגיע עם גוף חטוב לים? יש לנו עבורכם 4 תרגילי כושר אותם מבצעים בזוג שיעזרו לכם לפתח את פלג הגוף העליון

כתבה פרסומית כתבת חסות


תאריך עדכון: 07/06/2015

הקיץ מתקרב בצעדי ענק, הטמפרטורות מתחילות לטפס וזה הזמן להכין את הגוף לבילוי בים ובבריכה, ולהשקיע בפלג הגוף העליון. לפניכם ארבעה תרגילי כוח שאפשר לבצע ביחד. התמונה הראשונה או הימנית מייצגת את עמידת המוצא והשנייה את הפעולה שיש לבצע. 


קראו עוד: מבלים ביחד: 4 תרגילי כושר שיחזקו את השרירים - ואת הזוגיות


כמות החזרות בכל אחד מהסטים מותנית במטרות שלכם  וברמת הכושר הגופני. ההמלצה שלנו היא לבצע שלושה סטים של 10-12 חזרות, ולנוח כדקה וחצי בין סט לסט. כמובן שבמידה ובמהלך האימון אתם חשים כאב שאינו נובע מעייפות של השריר - עליכם להפסיק את התרגיל.


1. כפיפת מרפקים משולבת עם שכיבות סמיכה


עמידת מוצא: אחד מבני הזוג עומד בפיסוק ברוחב כתפיים ואוחז בקרסוליים של השני, שנמצאים בגובה המותניים. השני נמצא בעמידת מריצה (ידיים ישרות ברוחב כתפיים).



התרגיל: ברגע שבן הזוג העומד מבצע כפיפה במרפקים, כנגד התנגדות משקל הגוף של בן הזוג השוכב, האחרון מבצע שכיבת סמיכה.


קראו עוד: תוכנית אימונים: כך תרוצו 5 ק"מ תוך 60 יום


2. תרגיל בטן משולב

צילום: nadav cj


עמידת מוצא: בני הזוג יושבים על גב כף הרגל האחד של השני, כשהידיים משולבות על בית החזה.

 

צילום: nadav cj


התרגיל: ירידה משולבת של שני בני הזוג בקצב אחיד עד נגיעת השכמות בקרקע - ועלייה חזרה לעמידת המוצא. קצב הירידה הוא כארבע שניות. קצב העלייה הוא כשלוש שניות.


קראו עוד: 7 הרגלי כושר שהגיע הזמן לזנוח


3. סקווט משולב כנגד כדור פיזיו

צילום: nadav cj


עמידת מוצא: עמידה ברגליים ישרות, ידיים על המותניים. הכדור מונח באמצע הגב, כאשר מתבצעת כלפיו לחיצה קלה.


התרגיל: ירידה לסקווט בקצב אחיד של שני בני הזוג. הגעה עד למצב של 90 מעלות בין הברך לירך, וחזרה למצב שבו הברך כמעט מיושרת.


4. כפיפת מרפקים בעמידת ידיים

צילום: nadav cj



עמידת מוצא: בן הזוג הראשון עומד בברכיים כפופות מעט ובפיסוק ברוחב כתפיים. השני נמצא במצב של עמידת ידיים, כשהמרפקים פונים כלפי חוץ ורגליו מונחות על כתפי בן הזוג הראשון.


התרגיל: כשבן הזוג העומד מבצע סקווט, כלומר כפיפה של הברכיים כאשר הגב ישר, השני מבצע כפיפת מרפקים, כלומר הגעה למצב בו המרפקים ב-90 מעלות. לאחר מכן שניהם מתיישרים, חזרה לעמידת המוצא. 


הכותבים הם מאמני כושר, קבוצת Bwell


פורום תזונה ותוספי תזונה

  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
  • חרדה חברתית ודכאון
  • אני
  • 13/05/2019 20:04
  • שלום ד"ר. סובלת מחרדה חברתית. בעבר טופלתי באסטו שהוחלף לויפאקס ובגלל תופעות הלוואי הרבות הופסק טיפול בהדרגה. כעת נוטלת אדווגנדה של אלטמן, קומפלקס ויטמין b של סולגאר ומעונינת להוסיף ברנמי-גוטוקולה של אינדיה אורגניק. האם השילוב מתאים והאם יש סיכוי שהחרדות ובפרט הסימפטומים המלווים את החרדה החברתית (דופק מהיר, רעד בדיבור והסמקה) יחלפו, או שאני צריכה להשלים עם המצב ? האם יש המלצה לשילוב אחר יעיל? תודה

  • + הוסף תגובה
  • הדפס
  • תוסף תזונה עם פריזמה
  • יעלי
  • 04/05/2019 10:22
  • שומן על הכבד
  • סארה
  • 29/04/2019 21:10
  • שלום יש לי שומן על הכבד שלי והמשקל שלי 88 הרופא שלי אמר שצריך לעשות דייט ואני אישית לא אוהבת ללכת לדיטנית .התחלתי לעשות אבל רציתי לקחת תוספות כמו: אומגה 3,שן הארי,גידול מצוי,פרוביוטיקה, אצות ים glutathione reductase selenium NAC השאלה שלי איך אפשר לסדר את כל אלה באופן שאף אחד לא ישפיע על השני וגם באופן כזה שאני לא אפגע מכל אלה? אני רוצה להיות בריאה כמה שיותר מהר ובשביל זה אני חייבת לקחת את התוספות האלה. יש לי אלרגיה g6pd.אשמח מאוד לתשובה.

  • + הוסף תגובה
  • הדפס
רופאים בתחום
ד"ר נועם רשף ד"ר נועם רשף
מומחה בכירורגיה אורתופדית, המתמחה בפגיעות ספורט... קרא עוד
דר' איתמר בוצר דר' איתמר בוצר
אורתופד מוביל בארץ בתחום הטיפול בפציעות הספורט... קרא עוד
מחלות קשורות
בדיקות קשורות
מידע וכלים שימושיים

אינפומד בריאות דיגיטלית בע"מ