עמוד הבית > פורומים > הפרעות קשב וריכוז, ADHD > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום הפרעות קשב וריכוז, ADHD

ד"ר גלעד חבצלת

ד"ר גלעד חבצלת מומחה לרפואת ילדים, מטפל בהפרעות קשב
ד"ר גלעד חבצלת מומחה לרפואת ילדים, מורשה משרד הבריאות לאבחון וטיפול בהפרעת קשב וריכוז בילדים ומבוגרים.ד"ר חבצלת מנהל פורום הפרעות קשב וריכוז, ADHD באתר אינפומד.ד"ר חבצלת מומחה לטיפול בהרטבת לילה ומנהל עוד...

דר' אולגה קובלצ׳וק

דר' אולגה קובלצ׳וק מומחית בפסיכיאטריה ילדים ונוער
ד"ר אולגה קובלצ'וק מטפלת במרפאה פרטית בחיפה, במגוון הפרעות נפש בילדים, מתבגרים ומבוגרים. מטפלת בהפרעות התנהגות, הפרעות חרדה, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות מצב רוח, מתן חוות דעת פסיכיאטרית, חוות דעת עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
עצבות ואטנט אופק 23/05/2019 16:18
  • היי, אני בן 23 ולומד בדיוק לפסיכומטרי. בגלל הלימודים אני לוקח כל יום אטנט, בין כדור לחצי כדור. בכל פעם שההשפעה מגיעה ל2~ שעות האחרונות שלה אני מתחיל לחוש עצבות, האם יש דרך לפתור את זה? אני נמצא בתקופה עם מספר אירועים מעט קשים ובדר"כ הם הסיבות לעצבות אבל ללא האטנט אני אפילו לא מתעסק בזה. אשמח להמלצה. שכחתי רק לציין שניסיתי גם ריטלין וקונצרטה במינונים נמוכים והאטנט השפיע הכי פחות מבחינת התופעות לוואי

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!