עמוד הבית > פורומים > הפרעות קשב וריכוז, ADHD > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום הפרעות קשב וריכוז, ADHD

ד"ר גלעד חבצלת

ד"ר גלעד חבצלת מומחה לרפואת ילדים, מטפל בהפרעות קשב
ד"ר גלעד חבצלת מומחה לרפואת ילדים, מורשה משרד הבריאות לאבחון וטיפול בהפרעת קשב וריכוז בילדים ומבוגרים.ד"ר חבצלת מנהל פורום הפרעות קשב וריכוז, ADHD באתר אינפומד.ד"ר חבצלת מומחה לטיפול בהרטבת לילה ומנהל עוד...

דר' אולגה קובלצ׳וק

דר' אולגה קובלצ׳וק מומחית בפסיכיאטריה ילדים ונוער
ד"ר אולגה קובלצ'וק מטפלת במרפאה פרטית בחיפה, במגוון הפרעות נפש בילדים, מתבגרים ומבוגרים. מטפלת בהפרעות התנהגות, הפרעות חרדה, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות מצב רוח, מתן חוות דעת פסיכיאטרית, חוות דעת עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
אטומיק דואגת 29/06/2020 10:30
  • הבן שלי, בן 13, התחיל לקחת אטומיק לפני חודש. התחיל במינון של 40 מ"ג ועכשיו, אחרי חודש, עבר ל-60 מ"ג. מההתחלה היו לו תופעות לוואי קשות, עייפות, הרדמות, כאבי בטן חזקים, כאבי ראש. זה קצת עבר אחרי כ-3 שבועות, ועכשיו שהעלנו את המינון שוב חזרו. אני שוקלת לתת לו את הכדור בערב, ולא בבוקר. זה בסדר? עכשיו חופש, אז בכל מקרה הוא לא צריך להיות מרוכז בבית הספר או משהו כזה. האם התופעות האלו בסוף עוברות לגמרי? הוא מתנגד נחרצות לקחת את הכדור, וכל פעם זה מאבק מחדש, כי הוא לא מרגיש טוב.

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!