עמוד הבית > פורומים > דיכאון וחרדה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום דיכאון וחרדה


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
מאיר 20/05/2012 19:51
  • טופלתי באסטו מזה כחודשיים בעקבות חרדות. רופא המשפחה העלה לי את המינון מ10 מ"ג ל20 מ"ג , בעקבות תלונותיי על הרגשה לא טובה. עברתי בתחילה ל15 מ"ג במשך 5 ימים ואח"כ עברתי ל- 20 מ"ג. אני המשכתי לסבול מכאב ראש חזק וכאבי שרירים ומפרקים יובש בשפתיים וצריבה באזורים שונים בגוף. התופעות הנ"ל קשות וקשה לי מאוד לתפקד.רופא המשפחה החליף לי לפני 7 ימים לציפרלקס עם ירידה הדרגתית ל10 מ"ג . התופעות הנ"ל עדיין ממשיכות.האם צפויה הטבה? האם יש מקום להחליף את התרופה למשפחה אחרת של תרופות?

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!