עמוד הבית > פורומים > דיכאון וחרדה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום דיכאון וחרדה


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
ציפרלקס ותופעות לוואי מאיר 1 23/05/2012 20:42
  • אני בן 56 . טופלתי באסטו במשך כחודש וחצי בעקבות חרדות. הרופא העלה לי את המינון מ10 מ"ג ל20 מ"ג .עליתי בהדרגה ל- 20 מ"ג אך היו לי כאבי ראש קשים במיוחד. בעקבות תלונותיי ועל פי המלצתו של הרופא עברתי לציפרלקס ובתחילה ירדתי ל15 מ"ג במשך 5 ימים ואח"כ עברתי ל- 10 מ"ג ציפרלקס . כעת, 10 יומים לאחר שעברתי לציפרלקס 10 מ"ג עדיין אני סובל מכאב ראש ובעיקר מכאבי שרירים ומפרקים, יובש בשפתיים וצריבה במערכת העיכול ובאזורים שונים בגוף. התופעות הנ"ל קשות לי מאוד וקשה לי לתפקד. האם אלו תופעות חולפות ? מתי צפוי השיפור המיוחל ? אולי הציפרלקס אינו פועל עלי ? האם לעבור לטיפול אחר ? מצפה לתשובתך ,

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!