עמוד הבית > פורומים > דיכאון וחרדה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום דיכאון וחרדה


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
תשובה דר' אירנה ספקטור סרבנוגור 12/08/2012 23:28
  • יש להבדיל בין תופעות לוואי לבין יעילות התרופה. תופעות לוואי לא מעידות על חוסר יעלות התרופה, הן מופיעות בדרך כלל מייד עם תחילת הטיפול וצפויות לחלוף תוך מספר שבועות. לעומת זאת, ההשפעה של הטיפול מתחילה רק כעבור 4-6 שבועות ולכן, לעיתים, אנשים שרגישים במיוחד לתופעות הלוואי חווים אותם כהרעה במצבם ומסיקים באופן מוטעה על חוסר יעילות התרופה. מאחר ואת נוטלת את הטיפול זמן ממושך יחסית ועדיין סובלת מתופעות לוואי, הייתי ממליצה לשקול שינוי התרופה, הן בגלל התופעות והן בגלל שבסופו של דבר, כדי להגיע לשיפור יש צורך לעלות מינון, הדבר שנראה מאוד בעייתי במקרה של תופעות לוואי שתיארת.

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!