עמוד הבית > פורומים > דיכאון וחרדה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום דיכאון וחרדה


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
רסיטל לי 05/09/2012 09:17
  • שלום אני בת 32 התחלתי ליטול רסיטל לפני 3 שבועות, ניתנה לי ע"י רופאת משפחה. התרופה עוזרת קראתי מאמרים על סיכונים חמורים לתרופה (אי ספיקת לב וכדומה)כשהיתי ילדה בגילאי בית ספר יסודי איבחנו לי אוושה אך זה עבר. אני בלחץ ומפחדת, האם להפסיק אותה ולעבור לאחרת ? ( לדוגמא : אסטו) אני חשה תופעות לוואי של פיהוקים ועייפות, כאב בחזה כמו של שריר נתפס, וקצת קשה להירדם, אני מתעוררת מוקדם. חוץ מזה מרגישה יותר טוב מאז שאני לוקחת את התרופה.

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!