עמוד הבית > פורומים > דיכאון וחרדה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום דיכאון וחרדה


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
תשובה דר' אירנה ספקטור סרבנוגור 16/12/2012 14:50
  • שלום מיכל, לא מומלץ להפסיק את הטיפול ללא מעקב של רופא, עדיף כמובן פסיכיאטר. ההמלצה הכללית להפסקת הטיפול בתכשירים מהקבוצה אליה משתייך לניטין היא לרדת ברבע מינון מהמינון הכללי פעם בשבוע. במהלך תקופה זו עלולות להופיע תופעות לא רצויות, חלקן קשורות בהפסקת התרופה וחלקן קשורות בהתעוררות התסמינים של חרדה שיתכן ולא טופלו אלא "הושתקו" ע"י לניטין. הערכה פסיכיאטרית ומעקב יאפשרו לך להתמודד יותר טוב עם ההפסקה ובמידת הצורך לקבל טיפול מתאים לתסמינים של חרדה.

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!