עמוד הבית > פורומים > רופא שיניים מייעץ > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום רופא שיניים מייעץ


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
כאבים פה עקב השתלת שיניים אפריים 01/07/2015 15:48
  • שלום רב, לפני כשלושה שבועות בוצעו שלושה שתלים אחד בלסת עליונה (ימין) ושתיים בלסת תחתונה (שמאל) באותו זמן ניתנה ע"י הרופא אנטביוטיקה ושטיפת פה (ונלקחה ע"י המטופל). לאחר שלא הפוסקו הכאבים בלסת תחתונה לאחר כשבוע ממועד השתלה הוצא אחד השתלים התחתונים וניתנה ונלקחה אנטביוטיקה נוספת. שלושה שבועות לאחר (לפני יומים) נעשה ניקוי וניתנה אנטביוטיקה נוספת. גיל המטופל הינו 60 הכאבים טרם פסקו, שאלותי הם: קודם כל האם הדבר שכיח? מה יכולה להיות סיבת הכאב? האם לקיחת סוג 3 של אנטביוטיקה בטווח זמן כזה יכול להזיק לגוף? והאם ישנם המלצות (שהן כמובן לא אבחנה רפואית)?

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!