עמוד הבית > פורומים > רופא שיניים מייעץ > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום רופא שיניים מייעץ


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
למור הכואבת שלום ד"ר הכט גדעון 15/02/2012 21:06
  • מור שלום עברת טראומה די רצינית והתופעה הקרויה מכתשית יבשה היא המשך לאירוע הקשה בד"כ עקירת שן הבינה התחתונה יותר טראומתית וזמן ההחלמה שלה ממושך יותר עקירות מרובות כפי שעברת הם בעלות פוטנציאל גבוה לזיהום משני כפי שקורה אצלך. לפעמים יש צורך שהרופא המטפל ישטוף מדי יום את המקום המזוהם ויניח מדי יום תחבושת עד שהתופעות שציינת יחלפו. לגבי קאטפלם או כפי שהוא מוכר יותר וולטרן או אביטרן הוא חומר אנלגטי(משכך כאבים) החומר משמש להקלה וטיפול לאחר ניתוחים אורטופדיים וגם דנטליים התרופה עלולה להפחית סימנים של זיהום ובכך להקשות על אבחון זיהום אסור לקחת קאטפלם עם תרופות אנטי דלקתיות אחרות! אם את חשה בתופעות לוואי כמו פריחה ,או דלקת בעור יש לעצור את השימוש בו. האם ניסית תרופות אחרות ממשפחת האיבופרופן במו נרוסין?אדויל ?אדקס (אל תשכחי את האזהרה שלי לא לערבב בין התרופות!) החלמה מהירה

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!