עמוד הבית > פורומים > גניקולוגיה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום גניקולוגיה


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
קבלתי מחזור באמצע חפיסת גלולות...איך זה הגיוני? שירה 12/10/2011 02:57
  • שלום, אני בת 26 ונוטלת גלולות מינס כבר כ-5 חודשים, אחרי כ-18 גלולות מינס שנטלתי, בחפיסה האחרונה, שכחתי לקחת גלולה אחת אחרי יום כיפור, אבל המשכתי עם החפיסה כרגיל. משום מה קיבלתי מחזור אחרי יום או יומיים למרות שאני נוטלת גלולות. זהו מחזור רגיל ולא דימום קטן. האם זה מסוכן? הם זה מחזור רגיל ולמה הוא מופיע כשאני נוטלת גלולות? והכי חשוב, האם להמשיך לקחת גלולות? אני כרגע ממשיכה עם החפיסה אך די חוששת, אין לי עם מי להתייעץ כי זזה בעייתי להשיג תור לרופא נשים לזמן קרוב... מחכה לתשובה , תודה מראש, וחג שמח:)

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!